Fejl på HP Deskjet 3636 ??

  • Hejsa.


    Jeg har en bekendt som har købt denne HP Deskjet 3636 i Føtex.
    Jeg har sat den til og den vil ikke printe , den viser at der ikke er blæk i patronerne .
    Han gik ned og byttede den , men stadig det samme problem.
    Jeg har tjekket drivere og firmware på den , alt er opdateret.
    Pc er windows 10 .
    Hvad dælen er problemet ?
    Jeg har prøvet at Google , men synes ikke lige at der er noget som springer op.



    SMLDK

  • Går udfra at det er originale patroner, der sidder i? Men det kunne tyde på at der er noget galt med sensorerne på printeren. Har selv oplevet, at min egen HP blækprinter nægtede at acceptere min nye blækpatron der er uoriginal - og viste, at blækniveauet var lig 0.

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

    Rettet en gang, sidst af ShoutingSeeker ().

  • Kræv penge tilbage og køb en laserprinter. ;) Nej byt den igen, selvom det er omstændigt. Men igen, disse sensorere der sidder på printeren er meget følsomme, og så er det mange gange at der sker fejllæsning imellem patroner og printer.

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • De sidder korrekt ;)
    Der er billede på den slot de skal sidde i , så man skal være blind for at sætte dem forkert.
    Har også tjekket om billede skulle være byttet , men nej de points bag på patronen passer med dem på printer.



    SMLDK