Mac OS X på HP Elitebook 840 G3

  • hejsa.


    er der nogen der kan mod betaling hjælpe mig med at installere enten Sierra eller den nyeste mulige OS X på min HP Elitebook 840 G3 ?


    har en ?hp elitebook 840 g3 (model l3c64av) ved ikke bluetooth og netkort der sidder i den men hvis det ikke funker med det hardware der sidder i kan man vel købe og installere et kompatible bluetooth/netkort i den.


    skriv gerne på mail hvis du kan gøre dette. betaler selvfølgelig en pris vi aftaler.


    takker


    Vh
    Lui

  • Tænker du blot virtuelt, f.eks. igennem VMware, eller den fulde OS X fra bootup?


    Jeg har vist stadigt installations filerne osv liggende til ... tror vist det er 10.9 eller 10.10 i VMware (Jeg skulle ikke bruge en Fuld mac, men blot have adgang til OS X for lige at køre nogen ting i en virtuel mac, da jeg ikke gad have 2 forskellige maskiner kørende).


    Nu er det et stykke tid siden jeg selv sidst har gjort det - Sierra var ikke lige udkommet dengang, men jeg kan se der er guides som gennemgår hvordan du gør - fokus nu til dags ser også ud til at være skiftet mere over på at lave hele computeren en fuldblods mac (software-wise), med bootup direkte i Mac OS X.


    men hvis du selv vil prøve...
    Denne guide tager godt nok udgangspunkt i OS X El Capitan, men vil også virke med Sierra - processen er den samme :)


    http://www.macworld.co.uk/how-…w-run-os-x-on-pc-3632329/



    Jeg ville almindeligt tilbyde dig at give det et forsøg - penge er ikke nødvendigt, men jeg har simpelthen lidt for travlt for tiden. 2 side projekter kørende udover 2 fuldtids job... Arbejdet i dag timerne, og konen i hjemmet ;p


    og alt fra konen til forældre, søskende og computeren derhjemme kommentere på, at jeg ikke giver dem tid nok.. :whistling: 8|


    Hvis ikke du finder nogen, må du lige sige til, og jeg kan måske lige se på det i begyndelsen af næste uge, hvis du bor i KBH :)

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU