1

lørdag, 25. marts 2017, 23:24

hejsa.

er der nogen der kan mod betaling hjælpe mig med at installere enten Sierra eller den nyeste mulige OS X på min HP Elitebook 840 G3 ?

har en ?hp elitebook 840 g3 (model l3c64av) ved ikke bluetooth og netkort der sidder i den men hvis det ikke funker med det hardware der sidder i kan man vel købe og installere et kompatible bluetooth/netkort i den.

skriv gerne på mail hvis du kan gøre dette. betaler selvfølgelig en pris vi aftaler.

takker

Vh
Lui

2

mandag, 27. marts 2017, 17:05

Tænker du blot virtuelt, f.eks. igennem VMware, eller den fulde OS X fra bootup?

Jeg har vist stadigt installations filerne osv liggende til ... tror vist det er 10.9 eller 10.10 i VMware (Jeg skulle ikke bruge en Fuld mac, men blot have adgang til OS X for lige at køre nogen ting i en virtuel mac, da jeg ikke gad have 2 forskellige maskiner kørende).

Nu er det et stykke tid siden jeg selv sidst har gjort det - Sierra var ikke lige udkommet dengang, men jeg kan se der er guides som gennemgår hvordan du gør - fokus nu til dags ser også ud til at være skiftet mere over på at lave hele computeren en fuldblods mac (software-wise), med bootup direkte i Mac OS X.

men hvis du selv vil prøve...
Denne guide tager godt nok udgangspunkt i OS X El Capitan, men vil også virke med Sierra - processen er den samme :)

http://www.macworld.co.uk/how-to/mac-sof…-on-pc-3632329/

Jeg ville almindeligt tilbyde dig at give det et forsøg - penge er ikke nødvendigt, men jeg har simpelthen lidt for travlt for tiden. 2 side projekter kørende udover 2 fuldtids job... Arbejdet i dag timerne, og konen i hjemmet ;p

og alt fra konen til forældre, søskende og computeren derhjemme kommentere på, at jeg ikke giver dem tid nok.. :whistling: 8|

Hvis ikke du finder nogen, må du lige sige til, og jeg kan måske lige se på det i begyndelsen af næste uge, hvis du bor i KBH :)

Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i
4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM
Asus ROG Maximus vii ranger
Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz
Corsair 750W PSU

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.