Installation af am3+ køler på am4 board

  • Jeg skal have smidt min gamle A30 freezer på mit nye bundkort. Og er kommet i tanke om jeg har noget kraftig ståltråd med plastik isolering. Ville det ikke være perfekt at fastgøre den med?


    Eventuelt andre iddeer? Det skal helst være en permanent løsning så vil helst holde mig fra plastik strips da jeg tvivler på de ville kunne holde i det lange løb.


    Skal lige nævnes jeg ikke hiver min PC frem og tilbage, den står rimeligt fast. Skal dog nok flytte engang snart, men så tænker jeg at jeg afmontere den inden flytning.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • du kan jo bruge den gode gamle strips metode :-)
    så kraftige strips og diy skills.
    tror ikke jeg ville turde bruge ståltråd uanset hvor tyk plastik isoleringen er ;-)

  • du kan jo bruge den gode gamle strips metode :-)
    så kraftige strips og diy skills.
    tror ikke jeg ville turde bruge ståltråd uanset hvor tyk plastik isoleringen er ;-)


    Nej nemlig også selv bange for at skabe overgang i pisset, jeg kunne selvfølgelig bare blokere med noget viskelæder eller ligende der hvor det ville røre.


    Ja strips, er bare ikke sikker på jeg kan finde nogle der er kraftige nok. Det er alligevel en 600+gram, så meget stoler jeg ikke på dem^^


    Jeg kan da prøve at skrive en besked, problemet er jeg nok ikke har kvittering på køleren -.-'

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb