• Min Logitech g502 er ikke meget mere end 1-2 år men knapperne er blevet slappe og klikker ikke som de skal længere.


    Jeg klikker så også rigtig meget så skal bruge en mus med nogle usædvanligt gode "taster" hvis det kan findes.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • det må da være en fabrikations fejl ??
    har du røvet at skrive til dem ?


    har samme mus og den kører på 2 eller 3 år og klæikker som da den var ny og det er med en masse lol hvor der bliuver klikket rigtig rigtig meget :-)

  • Jeg har aldrig skiftet mus pga. mekanisk slidtage. Det har altid været fordi jeg enten havde spildt noget hen over den (rookie mistake), eller fødderne under musen blev slidte. Så jeg ville tage fat i Logitech direkte. Min bror havde problemer med en G5 mus, som de var flinke at hjælpe ham med, selvom garantien var udløbet.

  • Som andre også skriver, så tag fat i Logitech, den skal kunne holde.



    Jeg fik byttet min G500 til en G500S får nogle år siden, da den havde problemer med den højre musetast.
    De bad mig om at tage fat i forhandleren og hvis de ikke ville gøre noget skulle jeg bare skrive til dem igen.
    Så det gjorde jeg og jeg fik en spritny mus indenfor et par dage. Super kundeservice :9xo

  • kan ellers varmt anbefale Razer deathadder Elite har den selv en virkelig lækker mus specielt til FPS spil

    Razor deathadder havde en eneorm hoej RMA procent rate og storset alle for det samme problem at de begynder at dblt klikke. sa absolut ikke noget jeg vil anbfale til OP



    @OP
    Har du proevet at se om der er noget skidt i kontaktet i din mus?
    Hvis du spam klikker har du saa huske at lave et spamklik macro ?

  • Den trykker fint men det er som om tasten ikke "kommer op igen" så det føles bare som om jeg trykker ned på en plade og ikke en knap. Hvis det giver mening^^Den bevæger sig lidt men noget mindre end venstre klik. Det er dog som om det er blevet bedre?? Så måske det bare er skidt. Da jeg lavede oplslaget var det helt galt.



    Og nej ingen Razer har haft 2 mamba som døde med identiske symptomer samt nogle andre billigere modeller der også er døde. Kun en boomslang fra 2007 er stadig iorden :)


    Har hverken kvitt eller ide om købsted da det var gave. Den er også mere end 2 år gammel, mener jeg.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb