Tænder og slukker efter 15 sek, ny samlet computer

  • Ny computer, tænder, slukker efter 15 sek
    Hej folkens.


    Jeg har købt opgraderinger til min computer som jeg har sat i idag med hjælp fra min bror.


    Nye ting
    Intel i5 6600k
    Gigabyte Z170 gaming k3
    Hyper 212 evo køler
    2-8gb DDR4 2400 ram


    Gamle ting
    Harddisk
    Drev
    Strømforsyning TS550
    GeForce GTX260


    Men vi fik samlet alt ind i kabinettet, men når vi trykker på tændknappen tænder den i 15 sek ca og så slukker den, og hvis du ikke tager strømmen fra så tænder den igen af sig selv og gør det samme om og om igen.
    Der når hellere ikke at komme noget op på skærmen.


    Og da jeg ikke har nogen som helst forstand på hvad der er galt eller kan være galt må i meget gerne skrive så " børnevenligt " som muligt.


    Så hvis der byder sig en venlig sjæl, ville det gøre en desperat fyr glad.

  • det første du må gøre, kik i manual, tag alle strømstik fra dvs alle ledinger til bundkortet , harddisk dvd, rom osv først


    husk at strøm stikket ud, af stikkontaken i væggen eller stikdåse først, inden skiller noget af.
    derefter sætter du det store stik på 24 pin i bundkorte,t så er 2 stik med 4 i hver det står cpu på det
    men kik godt efter, hvis står p-cie på stikket er det stikket ti grafikkortet, det må du ikke sætte i, du kan se i manualen hvor stikkenen skal sidde
    til bundkortet
    prøv det først
    så er nok andre kommer med gode råd

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

  • Der er står desværre ikke CPU på nogle af mine ledninger, så det stik der sidder ved siden af CPU er det stik der passer i.


    I mit grafikkort sidder det stik du snakker om, men der sidder også et lille 2stik som ikke passer nogle steder...