Hjælp til køb af udgåede kabler

  • Hej tweak


    jeg har en 360 wireless gamepad men kan ingen reciever finde her hjemme i danmark.. jeg har prøvet ebay men uden held, da sælgeren lod som om han havde sendt den..


    Jeg har også et fuldt fungerende rat og pedalsæt fra Logitech et Force Formula EX sæt men jeg har fået selve strømkablet væk og kan knap finde nogle inde på ebay.. i hvert fald ikke i EU version.. Kan man ikke bare bruge en adapter til amerikanske stik?


    tænkte jeg lige ville høre om nogle af jer skulle havde disse ting til at ligge eller kender et sted jeg kan købe dem? hvor de faktisk ankommer :)


    Ville bare kunne være for fedt at kunne bruge det setup i Forza Horizon 3

  • Kinesisk ebay sider som taobao og aliexpress er ikke et dumt bud - men du skal lige have tungen lige i munden med google translate, og så skal du huske at holde dig omkring en hundredelap eller under for at slippe for PestDK og told. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • grænsen går ved 80.- inkl. fragt for at slippe helt for told. Men de kabler du snakker om er billigere. Jeg har bla købt X360 wireless receivers for USD 5-6 og de virker fint.

  • Ja ok så må jeg prøve den her https://www.aliexpress.com/ite…bf-4e72-9654-88f534be0161 og se hvad der sker :)



    Men mit største problem er nu ledningen til rat og pedal sæt..


    Har en universal bærbar lader på 12v der dynamisk justere volt efter hvad der skal bruges.. ville i tage chancen og skille rattet af og sætte ledningerne direkte til + og - ? :D


    Ved den er dynamisk da den passer til 20+ forskellige bærbare og har haft 2 normale 12v 80mm blæsere sat til den før, hvor de kørte total samme fart som i en pc.. og endda kunne tage den ene af så der kun er en 1 blæser.. og RPM ændrede sig ikke..

  • Kinesisk ebay sider som taobao og aliexpress er ikke et dumt bud - men du skal lige have tungen lige i munden med google translate, og så skal du huske at holde dig omkring en hundredelap eller under for at slippe for PestDK og told. :)

    Har flere gange købt for over 200 kr fra både Kinaland og USA uden problemer. ;)

  • Du er sluppet igennem nåleøjet - Tillykke. Det betyder ikke at du kan stole på at du bliver ved. Har selv haft både heldige og mindre heldige pakketransporter fra den vide verden. :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |