Bedste sted at købe hardware

  • Bruger lidt af hvert - Typisk den billigste butik hvis det er en lille del. Men ellers næsten altid Komplett når vi snakker CPU, GPU og Bundkort, da jeg altid har haft gode erfaringer med deres RMA. Også selv om de typisk koster lidt mere end andre.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Køber også hos mange forskellige. I de fleste tilfælde tjekker jeg dog lige at de er e-mærket og læser nogle af kommentarerne på trustpilot, hvis jeg ikke kende butikken i forvejen.


    Komplett.dk er fint - det tager dog typsik en dag længere med levering, da de sender fra Norge. Priserne ligger dog af og til i den høje ende.
    Proshop.dk er fint - hurtig levering, gode priser.
    Webhallen.dk er fint - ingen kommentar
    Computersalg.dk er fint - ingen kommentar
    Coolerkit.dk er fint - ingen kommentar
    B.J. Trading er fint - ingen kommentar
    CDON.com er fint - hurtig levering på fysiske spil udgaver
    Coolshop.dk er fint - hurtig levering på fysiske spil udgaver


    Har helt sikkert glemt nogen butikker, men det er lige dem jeg kunne komme i tanke om. Har ikke oplevet problemer ved nogen af dem.


    Som regel bruger jeg pricerunner til at finde den billigste pris, eller helt oldschool på EDBpriser.dk hvis jeg skal finde computere med specifikke specifikationer.

  • Når jeg køber, er proshop mit "go to" sted. De har 1 dags levering til fyn, venlig kundeservice og gode priser. Men hvis komplett eller computersalg har udsalg handler jeg også der. Begge har god kundeservice, især komplett.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet en gang, sidst af jesper101996 ().