Skærm går i sleep mode

  • Mine pc spec's:


    Intel I7 5930 3.5 GHz 3.7 Ghz Turbo
    Asus Rampage V Exstreme [Bios 2101]
    2x Zotac 980 ti amp extreme
    4x4 Corsair Vengence Lpx 16 Gb Ddr 4 2800 MHz 16-18-18-36 2T
    Logitech G19 Keybord
    Razer Naga 2014
    Razer Chroma Orbweaver
    Samsung 950 PRO NVMe M.2 512 GB SSD "MZ-VKV512 "Windows"
    2x Kingston 240 Ssd Raid 0 "Games"
    6x Seagate 3 TB Storage
    5x Seagate 4 TB Storage
    2x Seagate 1.5 TB Storage
    Asus Blu-Ray Burner


    Det begyndte i sidste uge med at når jeg booted fra kold eller bare genstarter pc'er så når den kommer ind i desktop i Windows 10 pro så ved 2 ud 10 gange går skærmen i sleep mode med det samme og har nu geninstalleret windows i uefi mode det hjalp ikke.


    Det eneste jeg har tilføjet af hardware er et razer chroma orbweaver .


    Har i nogen forslag hvad det kan skyldes det sker?


    Mit windows er sat til 10 min så slukker den for skærmen.



    Rør jeg musen er keybord et så tænder den igen og virker som den skal, pc'er kører eller super godt ingen problemer ellers.


    Har prøvet displayport og hdmi kabel og det er med dem det sker dog har jeg ikke prøvet dvi


    Håber i kan hjælpe :)

  • Det skal siges jeg kører nvidia 368.81 whql driveren og med 368.69 og 368.39 gjorde den det også dem før mener jeg ikke den gjorde den det,da problemet begyndte kørte jeg 368.39 driveren kan det ligge i det?


    Alle spil køre som de skal pc'er den hverken fryser eller giver artifacts den spiller bare pånær det her problem

  • Lyder jo umiddelbart som en fejl på skærmen, eller opsætningen i Windows strømstyring.


    Min AOC skærm havde selv et problem med at vågne efter dvale/standby indtil jeg fik den byttet ved RMA.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det med fejl i skærmen er måske ikke helt tosset bare sjovt at det først begynder nu.


    Det med Windows strømstyring ved jeg ikke lige men har prøvet flere forskellige setting med samme udfald

  • Har nu prøvet med min Samsung sync master p2770fh skærm hvorpå at Dell skærmen var sat til via og Samsung skærmen med hdmi og den gjorde det stadig, kan det være driver relateret?

  • højre klik på skrivebordet og se om der er en nvidia dims du kan trykke på eller nede i højre hjørne af skærmen med de skjulte ikoner :-) er det system tray det hedder ??