Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. april 2016, 21:04

Hej. Efter tidligere post om et build og PSU kom ind i debatten søger jeg en der kan poste et selvbyg til et budget der hedder 5-6000kr. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Håber at nogen kan poste et build de selv ville vælge til de penge :) På forhånd tak :)

2

lørdag, 30. april 2016, 22:28

Hej. Efter tidligere post om et build og PSU kom ind i debatten søger jeg en der kan poste et selvbyg til et budget der hedder 5-6000kr. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Håber at nogen kan poste et build de selv ville vælge til de penge :) På forhånd tak :)

Så folk skal selv gætte sig til hvad du har brug for af computer, hvad du bruger af styresystem, programmer, spil, musik, streaming, syvkabale, - you name it? og hvad dele din computer skal bestå af (skærm? styresystem? tastatur? mus?) og det de anbefaler til mellem 5000-6000kr er lige det du har brug for. Hvis du får en god computer af det så giver jeg en tur i byen på min regning

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "soerensn" (30.04.2016, 22:41)

3

søndag, 1. maj 2016, 00:47

Så folk skal selv gætte sig til hvad du har brug for af computer, hvad du bruger af styresystem, programmer, spil, musik, streaming, syvkabale, - you name it? og hvad dele din computer skal bestå af (skærm? styresystem? tastatur? mus?) og det de anbefaler til mellem 5000-6000kr er lige det du har brug for. Hvis du får en god computer af det så giver jeg en tur i byen på min regning
Sorry. Fik skrevet det lidt hurtigt fra mobilen. Den skal bruges til gaming og det er uden skærm. Det er kun delene til 5-6.000kr. Sådan noget som skærm m.m finder jeg selv ud af :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.