Tænde PSU resultere i strømmen går

  • Hejsa.


    For en lille uges tid siden sad jeg og nørdede lidt Dark Souls mens jeg streamede som jeg nu plejer at gøre udne problemer.
    Jeg faldt så i søvn og da jeg vågnede var alt strømmen gået, gik ud til tavlen og så vores lysgruppe var slået fra.


    Jeg slukkede så bagpå strømforsyningen på computeren da det var det eneste som var tændt da den har slået fra.
    Herefter kunne jeg slå gruppen til igen, MEN, da jeg så gik ind og tændte bagpå strømforsyningen igen slog relæet fra igen lige på sekundet jeg tændte...


    Så hvad i alverden er der gået galt ? den har kørt uden problemer de sidste par år og pludseligt kan jeg ikke engang tænde bagpå strømforsyningen uden strømmen går i huset.. Er det en normal reaktion fra en død strømforsyning ? jeg troede sådan nogen bare døde og så ville der bare ikke være noget liv i dem.
    Jeg håber i hvert fald bare at det er den der har sat skoene, og ikke at det er noget andet - Hvad vil i sige det er/kunne være ?


    Har prøvet at sætte den til flere steder da der er flere lysgrupper, men den laver stadig samme nummer.
    Fasefordeling er iorden og alt el er lavet indenfor det sidste år. Jeg tør næsten godt udelukke det har noget at gøre med strømmen i selve huset.

  • Så fik jeg ny strømforsyning hjem, satte den i og nu køre alt igen. Så fejlen var bestemt strømforsyningen og så lærte jeg den sagtens kan slukke for strømmen i huset. Takker for svarende :9xo