Bedste 80+ Gold 550-650w strømforsyning for pengene?

  • Hej.Skal til at opgradere mit gamle skrammel, da mit graffikkort, kabinet og strømforsyning ikke rigtigt liver op til standarterne længere (Kabinet og strømforsyning har Aldrig gjort det). Cpu og motherboard er også ved at være der hen af, men har hørt bare den har 4 kerner er det ok til 1080p gaming?.
    Men hvad strømforsyning angår, hvad er så det bedste for pengene? Kiggede i første omgang på Corsair RM serie. Men kan forstå at det er noget lort. De har lavet en ny RMx serie. Er den bedre? Eller skal jeg kigge helt andre veje? Synes strømforsyninger er en jungle at finde ud af? ?( (Ved godt 650w er for meget men vil gerne have lidt rum til opgradering)
    Jeg bruger mest min PC til Gaming og streaming, og mit mål når den er færdig er en pc der er støjsvag. Den må gerne larme en lille smule når jeg spiller. Men helst lydløs når den ikke er under load.


    På forhånd tak Mvh Henrik :9xo :rules:


    ____________________________________________________


    PC Fujisu købt samlet: Cpu: Intel i7 860. Moatherboard: Msi D2415 (fujisu lort). GPU: ATI Radion HD 5670. PSU: 280w (MAX) (Håber ikke lortet springer i luften inden jeg får en ny).

  • xfx og evga har begge gode strømforsyninger til en fornuftig pris.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • køb en corsair ax760 watts
    det er seasonic ,som laver dem det er lavet over x-serie , som er verden bedste psu
    der 7 års garanti på den


    fuld modulær
    http://www.corsair.com/se-fi/a…fied-fully-modular-psu-eu


    http://www.edbpriser.dk/stroem…0-id-7063443.aspx?q=ax760

    mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts