Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 18. november 2015, 21:57

Hej med jer

Jeg er på udkig efter en virkelig god og robust gamerstol og har endevendt nettet lidt.

Jeg har fundet denne: http://dankontorstole.dk/89-gamerstol-sort-hvid.html

Kan klare op til 150 kg. med gode justeringsmuligheder og de sammenklappelige armlæne har jeg ledt længe efter (meget rart med armlæne når man ser film eller andet)

Kan i ellers anbefale andre stole i den klasse? Og hvad siger i til den?

2

torsdag, 19. november 2015, 08:22

Jeg elsker min DXRacer King. KLART den bedste kontorstol jeg har ejet.
http://webdanes.dk/shop/dxracer-king-gaming-4685p.html

3

torsdag, 19. november 2015, 17:54

Har selv skaffet mig en fra IKEA til 1100 .. Man sidder pisse godt :D

4

torsdag, 19. november 2015, 18:16

Vi har haft lignende tråde oppe flere gange, og hvad der er bedst bliver vi aldrig enige om.

Her er en tråd hvor jeg selv har skrevet et par kvalificerede ord om stole:
Ny hardware

Ellers kan du evt. søge på forum, f.eks. "dxracer" (fordi den dukker op hver gang vi har diskussionen), så kommer der mange tråde frem hvor du nok skal kunne finde lidt info :)

5

torsdag, 19. november 2015, 19:05

Jeg købte en DXRacer Maximum i august måned.

Og jeg er bestemt ikke skuffet over stolen, den er behagelig at sidde på over længere tid.

I min optik er det det værd at betale for stolen kontra f.eks. jysk mv. som absolut ikke er pengene værd.

6

fredag, 20. november 2015, 11:50

Har selv kigget på DX Raser men jeg (eller rettere sagt konen :whistling: ) syntes den er for vulgær. Også er jeg normalt typen til stole uden armlæn men nogle gange kan det være godt hvis man stirrer på computeren over en længere periode og har bug for at slå armene ned.

Jeg tror sgu jeg prøver den !

Tusind tak for hjælpen allesammen :9xo

7

fredag, 20. november 2015, 15:01

ellers kig efter en brugt kinnarps 6000 serie :-9 man kan være heldig at få dem meget billigt og det er en virkelig fed stol :-)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.