Hjælp til ny PC

  • hej. jeg säger en som har erfaring og viden om, at bygge en god pc. pc'en skal bruges til gaming, det bliver mest WOW, men den skal gerne kunne spille de nye spil med häjeste grafik og käre dem flydende. jeg ved ikke selv rigtig noget om hvad man skal bruge, eller hvad jeg skal skaffe for at bygge en god pc. prisen er jeg lidt åben overfor, betaler gerne for kvalitet, men har også en grönse :)


    ps. jeg underskylder for mangel på 2 bogstaver, som i nok har set efterhånden. skriver på mit tastetur til min tablet, og den har ikke de 2 bogstaver. :) på forhånd tak :)

  • hej. i det link du har sendt, kommer der ikke rigtig noget :) og hvis du mener listen nedenunder, så kan jeg se at den ene er en saml selv pc, mener du at jeg skal käbe de andre dele til den?


    sorry at jeg svare så sent, har haft nok at se til :) og tusind tak fordi du/i gerne vil hjölpe mig ldt :) :) det er vördsat

  • hej. i det link du har sendt, kommer der ikke rigtig noget :) og hvis du mener listen nedenunder, så kan jeg se at den ene er en saml selv pc, mener du at jeg skal käbe de andre dele til den?


    sorry at jeg svare så sent, har haft nok at se til :) og tusind tak fordi du/i gerne vil hjölpe mig ldt :) :) det er vördsat


    Det setup, der står i min signatur (neden under her) har jeg netop lige samlet i dag, til en pris på ca. 11.000 kr. Måske du kan finde lidt inspiration.

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD