Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. november 2015, 07:02

hej. jeg säger en som har erfaring og viden om, at bygge en god pc. pc'en skal bruges til gaming, det bliver mest WOW, men den skal gerne kunne spille de nye spil med häjeste grafik og käre dem flydende. jeg ved ikke selv rigtig noget om hvad man skal bruge, eller hvad jeg skal skaffe for at bygge en god pc. prisen er jeg lidt åben overfor, betaler gerne for kvalitet, men har også en grönse :)

ps. jeg underskylder for mangel på 2 bogstaver, som i nok har set efterhånden. skriver på mit tastetur til min tablet, og den har ikke de 2 bogstaver. :) på forhånd tak :)

2

torsdag, 12. november 2015, 07:13

Du er nødt til at komme med info om dit budget, hvis vi skal guide dig :)

TWEAK.DK :rules:

3

torsdag, 12. november 2015, 07:46

jeg ligger nok omrking 10-11k, som max :)

4

torsdag, 12. november 2015, 08:19

Det kunne være noget i retning af denne. Den trækker alt i Full HD.

https://www.komplett.dk/k/cart.aspx

Den kan sagtens laves billigere, men så har du ikke den nye socket. (Skylake)

Asus Maximus VIII Z170
Intel Skylake 6700K
Nepton 140XL
Evga Titan X Superclocked
HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
Western digital 1TB
Corsair CX 750W

5

onsdag, 18. november 2015, 23:19

hej. i det link du har sendt, kommer der ikke rigtig noget :) og hvis du mener listen nedenunder, så kan jeg se at den ene er en saml selv pc, mener du at jeg skal käbe de andre dele til den?

sorry at jeg svare så sent, har haft nok at se til :) og tusind tak fordi du/i gerne vil hjölpe mig ldt :) :) det er vördsat

6

onsdag, 18. november 2015, 23:29

hej. i det link du har sendt, kommer der ikke rigtig noget :) og hvis du mener listen nedenunder, så kan jeg se at den ene er en saml selv pc, mener du at jeg skal käbe de andre dele til den?

sorry at jeg svare så sent, har haft nok at se til :) og tusind tak fordi du/i gerne vil hjölpe mig ldt :) :) det er vördsat

Det setup, der står i min signatur (neden under her) har jeg netop lige samlet i dag, til en pris på ca. 11.000 kr. Måske du kan finde lidt inspiration.

Acer Aspire E5-573 15,6"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.