gigabyte brix gb-bxa8g-8890 wundiws update problemer

  • Hejsa alle sammen.


    Jeg har købt en gigabyte Brix gb-bxa8g-8890 billigt hos en kammerat der har en pc forretning, den skal fungere som media enhed og er sat til mit tv.


    Problemet jeg har er at den vil ikke hente opdateringer igennem Windows update, Windows 7 Ultimate 64 Bit Dansk og driverne til hardwaren installerer fint, men når jeg vil kører en Windows update finder den kun en opdate til Windows update også bagefter står den bare og søger efter opdateringer som den gjorde fra kl 20 til nu :(


    Den har internet da jeg igennem ie8.0 sagtens kan gå på nettet.


    Har også prøvet diverse Windows update fixes ingen held der


    Bios på pc'en er den nyeste "F2"


    Jeg har også prøvet med et andet internet igennem min mobil ved internet sharing det ser heller ikke ud til at virke da den nu har stået i 1 time med det.


    Firewall slog jeg fra ved start for at se om det hjalp men nej.


    Mine 2 andre pc'es og min datters bærbar kan sagtens updatere gennem Windows update.


    Har også prøvet at nulstille min router men heller intet held der.


    Er lost nu så håber i kan hjælpe.

  • Er prøvet som jeg skrev :( virkede heller ikke


    Nu findes der en del FixIt tools til Windows Update har prøvet en del af dem, og de fleste virker fint.


    men tjek at tid og dato står rigtigt i Windows og i Bios da dette kan skabe forskellige problemer med bla. Windows Update ikke kan opdater.

  • Jep har prøvet alle dem jeg kunne finde uden held.


    Uret og datoen er stil fra første gang jeg tændte den igennem bios og i Windows passer den også fint.


    Du har ikke en anden media af Win7 Ultimate du kan prøve for at se om det er installation som der er noget galt med?