hjælp intet billed.

  • Hej jeg håber der måske er en der kan hjælpe mig.


    Jeg prøver og hjælpe et familie medlem med at finde ud af hvad der er galt med hans pc.


    Han har et problem med at en gang imellem så vil computeren ikke vise billed overhovedet, det er lige meget om vi sætter skærmen til direkte i hans grafikkort med hdmi eller dvi eller gør det samme på bundkortet.


    computeren starter og kører men der kommer intet billed, lader vi den være slukket en halv dags tid, virker den igen i en periode.


    Vi har prøvet med nyt grafikkort hjælper ikke. Vi har forsøgt at skifte bundkort og det kørte 2 dage og samme fejl kom igen.


    Nogen der har nogen ide om hvad der kan udløse denne fejl?

  • Ja. han har 2 skærme og stå og vi har prøvet dem begge. Og samtidig har vi prøvet og sætte en anden computer til skærmen og der virker den. så burde ikke være skærmen.


    Men nu virker computeren igen. og så kører den nok et par dage igen, før fejlen viser sig igen. :huh:

  • Strømforsyningen kan give nogle mystiske fejl. Og det i siger at det kommer lidt sporadisk, kan godt tyde på det er den der fejler.
    Det kan heller ikke rigtig være meget andet xD

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Ja, det mærkelige er bare det heller ikke virker direkte på bundkortet uden grafikkort i.


    men vi er også nået dertil at de 2 eneste ting der ikke er skiftet er cpu og strømforsyning.