Wifi i lejlighed - Wifi dongle/home plug eller bare ganske alm. LAN - hjælp hjælp

  • Hej Hej folkens


    Jeg ville høre om der var nogen af jer som kunne hjælpe mig med en lille ting - Jeg er ny herinde på Tweak.dk, og jeg beklager meget hvis dette indlæg minder for meget om nogle af jeres andre indlæg som i også har gjort rigtig meget ud af at svare på.


    Meeen - jeg ville som sagt gerne bede om jeres ekspertise. Mig og kæresten er lige flyttet i en ny og dejlig lejlighed på 85m2 - 4 værelser med betonvægge i alle 4 verdenshjørner.
    Den eneste internet udbyder der er i bygningen er Stofa, internet bliver som bekendt trukket ud fra et kabel-tv-stik som befinder sig i stuen. ca. 15-20m væk inde i et andet rum, på den anden side af en gennemgående gang står min elskede PC som meget gerne skulle have internet. Da jeg ikke er så meget for at trækket et kable hen over den gennemgående gang. købte jeg i første omgang en D-link Wifi-dongle som enlig også klarer opgaven ganske udemærket, dog kan der mærkes problemer når jeg spiller online spil, der kommer den squ lidt til kort.


    Det jeg gerne vil høre jer om er og i kunne hjælpe mig videre i min søgen på herlig stabil og bekvem løsning på dette. Hvad ville i anbefale jeg gjorder? range extenders, flere Wifi-dongles, flere trådløse router, Airports, homeplug eller bare ganske alm. LAN-kable???


    Kan i hjælpe mig?


    Hilsen Jacob