Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. september 2015, 14:28

Jeg får to nye computerskærme i næste uge. Det er samme model, og de skal kobles sammen med hinanden. Hvis hver skærm har en cd med drivers som skal installeres, er det så kun nødvendigt at bruge den ene cd, da de to skærme skal arbejde sammen i et udvidet skrivebord? Altså to skærme til en computer.

2

fredag, 18. september 2015, 15:24

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt drivere til en skærm. Det må være over 15 år siden :p

Der skal være nogle meget fancy funktioner før der kræves en driver.

Men HVIS det er nødvendigt med en driver, og begge skærme er ens så vil de kunne køre med den samme driver.

PS. Gør dig selv en tjeneste når du får nyt hardware; smid driver cd'en væk og hent den nyeste driver fra producentens hjemmeside

3

fredag, 18. september 2015, 20:38

PS. Gør dig selv en tjeneste når du får nyt hardware; smid driver cd'en væk og hent den nyeste driver fra producentens hjemmeside

Ikke fordi jeg vil være offtopic :)

Men hvis man nu f.eks. køber MSI Bundkort med Killer LAN indbygget, så skal man lige vente lidt med at smide driveren ud, da Windows ikke kender driveren på forhånd :)

4

tirsdag, 22. september 2015, 08:17

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt drivere til en skærm. Det må være over 15 år siden :p

Der skal være nogle meget fancy funktioner før der kræves en driver.

Men HVIS det er nødvendigt med en driver, og begge skærme er ens så vil de kunne køre med den samme driver.

Tak for svaret :9xo

5

tirsdag, 22. september 2015, 10:54

np :)

Benyttede tags

skærm

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.