Tanker før et pc køb, håber i vil bruge et øjeblik. Tak.

  • Hej Tweak.dk


    Da jeg er lettere nybegynder til computere spørger jeg jer til råds i
    håbet om en større forståelse.


    Jeg skal til og købe en ny gamer pc, og smider en del penge i projektet
    denne gang. Mit spørgsmål er, hvilken er de to computere her ville i vælge?
    Den ene er en tiny shark pc med et kræftigt grafikkort og den anden er en
    almindelig shark pc med sli med to medium grafik kort. Hvilke pc vil jeg få
    mest gavn med i fremtiden? I må gerne tage højde for det meste. :)


    http://imgur.com/v35y21K Det her er den lille, som er den halve størrelse af en almindelig computer




    http://imgur.com/HHiSgoX Det her er den almindelig størrelse pc med SLI




    Hvad ville i vælge? og hvad er bedst i længden? Og håber det hele passer sammen.
    Vil lige høre jer herinde inden jeg bestiller.


    Håber i vil hjælpe lidt. Tusind tak :)


    God weekend.

  • Et 980ti er klart at fortrække her. Hvad er dit budget?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Begge pc'erne ligger lige omkring 16.000 kroner.


    Så tænker det er mit budget.


    Så du vil foretrække 980'eren med et kort istedet for 960 SLI? Også selve maskinen hardware kontra
    den anden?


    Er glad fordi du gider hjælpe. Og kom endelig med andre råd, er på udkig efter den bedste gaming maskine
    til de 16.000 kroner. Begge billeder har jeg taget fra shark gamings hjemmeside, hvor jeg har sæt nogle
    ting sammen i to forskellige maskiner.


    Men du siger bare hvad du tænker.

  • Se min vedhæftet fil.. Der vil jeg mene at du får meget mere for pengene..


    Der mangler kun kabinet, men det er jo meget en smags sag.

    Images

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1