hjælp til bundkort eller cpu

  • Er der ikke en rigtig venlig sjæl der vil hjælpe mig. Med at teste et sprit nyt gigabyte bundkort. Om det er min cpu eller strømforsyning der er gået. På gigabyte kortet er der debug led. Men den hverken blinker eller lyser overhovedet når jeg sætter strøm til. Har prøvet på KUN med cpu og blæser på kortet. Men stadig ingen lys. I øjeblikket er blæseren sat på kortet og cpu. Så søger en venlig sjæl. Som hurtigst muligt kan hjælpe mig med at teste det. Det haster megabyte meget. Og kommer gerne hurtigst muligt i kbh området.

  • Det skal siges. Der er lys i bundkortet i sig selv når jeg trykker power knappen. Og cpu blæseren kører. Men ingen billeder på skærmen. Hverken med onboard eller grafikkort. Hjælp mig nu plz. Har et projekt jeg ikke kan komme videre med

  • Jeg kunne heller ikke se det med det blotte øje men da jeg sendte det tilbage til komplett, sendte de et billede tilbage af de bøjede pins.


    Jeg ved ikke om det er det der er sket hos dig, men du skal HELT tæt på for at tjekke efter