Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 16. februar 2003, 00:25

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Angel.dk

Citeret

Originally posted by Disco``
well den r fed ellers ville jeg nok ikk lede efter den

dyrt ? icemat koster da næsten det samme gør den ikk ?

Jo, mener jeg ihvertfald. Sidst jeg så Icemat, stod den til 170,-. Men drop nu alle de møg pads og få en fUnc - den er sehr über! :))

Func ? Ej, det mener du ikke ? Ud over at jeg syntes den er rimelig dårlig i forhold til icemat og steelpad, så har den også fået dårlige anmeldelser i diverse test i forhold til icemat & steelpad altså... det er jo de 2 førende på markedet...

Jo, gør jeg faktisk. Er selv ejer af både fUnc og Icemat, og foretrækker klart fUnc fremfor Icemat da jeg synes Icemat er ret hård for hånden - det er måsker bare mig..

22

søndag, 16. februar 2003, 00:26

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Rotte, Rotte, Rotte.. hvad vil du gøre den dag hvor disse forums ikke eksisterer mere? Det virker nærmest som om at du er online her 24/7. :D

24/7 ?... Næ, jeg har jo arbejde, kæreste, venner og min computer som skal passes. ;) . . . . også kaldet et liv. :P

Right. :) Men det er faktisk svært at finde et topic herinde, hvor du ikke har skrevet i. Hvilket jo så er godt, da det er til hjælp for mange. :]

23

søndag, 16. februar 2003, 00:42

Citeret

Jo, gør jeg faktisk. Er selv ejer af både fUnc og Icemat, og foretrækker klart fUnc fremfor Icemat da jeg synes Icemat er ret hård for hånden - det er måsker bare mig..

Okey, men som mange andre ting så er det jo en smagssag. Hvis du har det godt med FUNC, så er det jo godt nok. ;)

24

søndag, 16. februar 2003, 00:45

Citeret

Right. :) Men det er faktisk svært at finde et topic herinde, hvor du ikke har skrevet i. Hvilket jo så er godt, da det er til hjælp for mange. :]

Tja, det er muligt at det er svært at finde et topic hvor jeg ikke har skrevet i, men det er nok fordi jeg interesseret mig for det meste som har med computere at gøre og finder det yderst spændende at diskutere om ting samtidig med at man udveksler erfaringer, tips osv...

Jeg er da glad for at det jeg skriver nogle gange er til hjælp for mange. Det er jo det målet er. Jeg syntes det er fedt at vi har sådan et sted som TWEAK hvor vi kan snakker om hardware og software og som sagt hvor vi kan udveksle erfaringer og tips og diverse ting som har med computere at gøre. :P :P :P

25

søndag, 16. februar 2003, 00:56

Der må jeg give Grillrotten ret Tweak.dk holder

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

26

søndag, 16. februar 2003, 01:03

Citeret

Originally posted by Disco``
Der må jeg give Grillrotten ret Tweak.dk holder

Yup, det gør det ihvertfald. Har flere gange fået hjælp til diverse problemer herinde fra, og kender op til flere der ligeledes er blevet hjulpet herinde. 2 thumbs up! :P

Seneste tests og artikler

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

2

MSI Radeon R9 270 Gaming OC Edition 2GB

Så er Tweak.dk endnu en gang k
Læs Mere

4

Thermalright High Riser series HR-22

Vi kender alle serierne af luf
Læs Mere

0

Ozone RAGE ST headset

Så er det blevet tid til, at j
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HIS R9 295X2 LiquidCooler grafikkort

HIS er bedre sent end aldrig k
Læs Mere

0

ASUS Striker GTX 760 Platinum 4GB grafikkort

ASUS er klar med et helt nyt G
Læs Mere

0

Daglig Hardware Roundup 2014-04-18

Dagens hardware roundup, inklu
Læs Mere

0

En gennemgang af film og serie streamingtjenester - HBO Nordic

I vores føljeton om streamingt
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.