Computer hjemmeside i Kina

  • Ja som overskriften lyder, er der nogen som ved hvilken hjemmeside man bruger i Kina når man skal købe hardware til sin computer? Er i Kina nu, og det eneste jeg kan finde af hjemmesider, er nogle hvor priserne er nogenlunde det samme som i DK, og så står det på engelsk. Altså der må da være nogle nogle hjemmesider hvor de sælger hardware til meget billige penge. Håber i har nogle gode links at dele, da jeg er for nærig til at betale det samme som i DK nu hvor jeg endelig er hernede😉


    God weekend alle sammen, og drik en ekstra Tuborg fra mig 🍻🍻

  • Déeeeet skal du holde dig langt fra.


    For det første ryger der en latterlig stor told og importafgift på da det ikke er et EU land (eller der er nogen handelsaftale). Og så har du ingen EU forbrugerret at forholde dig til hvis noget bryder sammen.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Lidt afhængig af hvor i landet du er, så ligger verdens største hardware marked lige midt i Taipei City på Taiwan, der kan du købe alt hvad hjertet kan begære.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jo men står og skal bruge det her nede, ved da at nogle af de hardcore gamers i Kina har købt deres computer her i landet. Har du ellers nogle forslag til hvad jeg kan gøre ?:)


    Ah - Tror sgu du bliver nødt til at hoppe på nogle af de større internationale fora og håbe på du finder en Kineser eller to der kender det lokale marked. Mener Linus's forum har en del.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |