Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. maj 2015, 02:08

Ja som overskriften lyder, er der nogen som ved hvilken hjemmeside man bruger i Kina når man skal købe hardware til sin computer? Er i Kina nu, og det eneste jeg kan finde af hjemmesider, er nogle hvor priserne er nogenlunde det samme som i DK, og så står det på engelsk. Altså der må da være nogle nogle hjemmesider hvor de sælger hardware til meget billige penge. Håber i har nogle gode links at dele, da jeg er for nærig til at betale det samme som i DK nu hvor jeg endelig er hernede😉

God weekend alle sammen, og drik en ekstra Tuborg fra mig 🍻🍻

2

lørdag, 16. maj 2015, 02:13

Déeeeet skal du holde dig langt fra.

For det første ryger der en latterlig stor told og importafgift på da det ikke er et EU land (eller der er nogen handelsaftale). Og så har du ingen EU forbrugerret at forholde dig til hvis noget bryder sammen.

3

lørdag, 16. maj 2015, 02:15

Jo men står og skal bruge det her nede, ved da at nogle af de hardcore gamers i Kina har købt deres computer her i landet. Har du ellers nogle forslag til hvad jeg kan gøre ?:)

4

lørdag, 16. maj 2015, 08:05

Lidt afhængig af hvor i landet du er, så ligger verdens største hardware marked lige midt i Taipei City på Taiwan, der kan du købe alt hvad hjertet kan begære.

Mvh
Sam

Intel I7-5820K, MSI X99S gaming7 Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,Crucial 4x4GB Sport 24ooMhz DDR4 ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, Win 10 64 bit.

5

lørdag, 16. maj 2015, 10:11

Jo men står og skal bruge det her nede, ved da at nogle af de hardcore gamers i Kina har købt deres computer her i landet. Har du ellers nogle forslag til hvad jeg kan gøre ?:)

Ah - Tror sgu du bliver nødt til at hoppe på nogle af de større internationale fora og håbe på du finder en Kineser eller to der kender det lokale marked. Mener Linus's forum har en del.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.