Corsair Hydra H110I Gt Installation hjælp

  • Når man sætter radiatoren i toppen, er det så best at placere de 2 fan's under radiatoren eller oven på?


    De skriver også corsair anbefaler at have de 2 fans til at lave air intake, men er det ikke meningen de skal få den varme luft ud af systemert?

  • De skal nedkøle din CPU køler.. Ikke absolut få den varme luft ud af systemet. Personligt foretrækker jeg at installere dem, så de blæser ud gennem radiatoren, også have en god portion stille airflow blæsere til at suge en masse kold luft ind i kabinettet, som dine blæsere på H110i GT så presser ud af toppen gennem radiatoren.

  • Min suger ind, så jeg får koldere luft til at køle ned med.
    Jeg har så også monteret en flexslange i toppen, som suger luft ind ude fra den friske luft.
    Så at der står 15 grader på cpu om vinteren, er ikke unormalt

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Når man sætter radiatoren i toppen, er det så best at placere de 2 fan's under radiatoren eller oven på?


    De skriver også corsair anbefaler at have de 2 fans til at lave air intake, men er det ikke meningen de skal få den varme luft ud af systemert?

    Hejsan,


    Om man installerar fläktarna så att de blåser in genom radiatorn så får ju radiatorn kall luft utifrån vilket ofta ger bäst resultat, men det beror också lite på hur man har fläktarna installerade i resten av systemet. Om man har ett luftflöde nerifrån och upp så kanske man vill vända fläktarna.



    Med vänliga hälsningar,
    Corsair Johan