Hjælp til bærbar

  • Hej tweak medlemmer.
    Jeg står med behovet for en "sommerhus" computer, som en kæk sælger en gang fortalte mig. Den skal kunne det basale, internet, film, skrive programmer, men ingen gaming. Det er den bedre halvdel der skal have en, men er i tvivl om hvad der bedst kan betale sig?
    Jeg har skåret valget ned til disse to modeller; Acer Aspire E5-521G vs Lenovo g50-70. Den første nu på tilbud til 2999 i Elgiganten. Hvad hælder i til?

  • Jeg ville foreslå noget lidt andet. Hvis jeg var dig ville jeg finde en Lenovo thinkpad, Dell precision eller HP elitebook.


    Noget som den her måske: http://www.datamarked.dk/?id=950&recordid=67251
    Den kan klare det basale uden problemer og du slipper for at købe en billigt bygget pc. Den er måske en gammel model, men de er lavet til at holde og en helt del bedre pc end de lav budget bærbare fra acer og lenovo.


    Du kunne også spæde flere penge i og få en nyere og bedre, men den jeg henviser til er rigeligt.


    Du kan også købe brugt hvor du kan finde nogle modeller med garanti til omkring 3000. Og refurb sælger også brugte bærbare med garanti.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb