Køb ny bærbar til bl.a. Autodesk Revit

  • Jeg søger ny bærbar computer, som skal være god at arbejde med. Det er væsentligt at den kan køre programmer som Autodesk Revit, da jeg bruger dette meget i min hverdag. Udover dette må maskinen meget gerne starte hurtigt.


    Jeg vil gerne holde mig til en pris under 7.000kr, og jo lavere desto bedre naturligvis. Jeg spiller stort set aldrig, men af og til Football Manager. Jeg arbejder dog jævnligt med grafik programmer som Paintshop, Sketchup, AutoCAD osv., og vil gerne have en maskine der kører programmer af den kaliber hurtigt.

  • Jeg har gratis adgang til den nyeste Office Pakke, så der behøver jeg ikke, og jeg er bestemt ikke fan af Windows 8, hvis det er umuligt at finde en ny med Windows 7, så må jeg jo skifte, men jeg kan forstå at Windows 9 (hedder det det?) bliver tilgængeligt gratis inden længe, så jeg synes ikke det giver mening at betale penge for Windows 8, når man alligevel snart kan opgradere gratis.

  • Arbejde selv med autocad og har lagt mærke til at programmet elsker ram/cpu.


    https://www.mm-vision.dk/vision-b4570-baerbar-med-ips-panel


    Den her med 16gb ram og en i7 vil være perfekt. Samtidig med at den ikke koster en bondegård. Du kan evt. tage windows 8/7 fra og købe det hos g2a for 350kr.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Når jeg klikker ind siger den at der er 8GB ram på dit link.


    Du kan opgradere den :-)


    Det var derfor jeg sagde at med en i7/16gb opgradering vil det være lækker til autocad/photoshop

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja :-) Det gør de for dig. Dog er det dyre end g2a.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja :-) Det gør de for dig. Dog er det dyre end g2a.


    Du slipper så også for en potentielt stjålen kode da G2A ikke er andet end en eBay for nøgler på andres vegne. Der har floreret en helvedes masse stjålne nøgler rundt det seneste halve år som senere bannes.


    Mån får præcist hvad man køber - billige nøgler med tvivlsomme kilder.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du slipper så også for en potentielt stjålen kode da G2A ikke er andet end en eBay for nøgler på andres vegne. Der har floreret en helvedes masse stjålne nøgler rundt det seneste halve år som senere bannes.


    Mån får præcist hvad man køber - billige nøgler med tvivlsomme kilder.


    Det kommer an på om du køber fra market eller fra selve g2a. De har også g2a shield som beskytter dig imod invalid nøgler. Selv har jeg aldrig oplevet problemer med nogle af deres services, men det er vel forskelligt.


    Men behøver alle folk her inde angribe ens post hvis man inkludere noget med g2a?


    Mvh. Jesper Rex

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB