Bedste bærbar til 6k

  • Hej alle! :)


    Jeg er igang med at lede efter den bedste bærbar til omkring de 6.000 (6.300 osv kan MULIGVIS lige gå..)


    Det lyder sjovt, men den skal kunne trække sims 3 flydende med alle expansionpacks (Det trækkere mere end SIMS 4 ... pga alle de packs)


    Eneste krav er der skal være CDROM drev i den.


    Jeg har indtil videre kigget på: http://www.proshop.dk/Baerbar/…54218G1TMakk-2449334.html


    Men er det muligt at kunne få nogle bedre, MED CDROM drev i?
    Ca 6k

  • Y50-70 er nogle rigtig lækre maskiner, men jeg ville gå udenom i5 og tage en model med i7.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Det hæver så også prisen, og en i5 er alt nok til hans krav. Det vil være meget tvivlsomt, om opretter udnytter den i7. Jo, hvis der skal redigeres.


    Det kommer jeg ikke til - det er til min veninde, og hun spiller egentlig kun Sims & surfer.


    Sims 3 med 20 udviklingspakker kræver en del, på trods af lave krav - og dog. Derfor leder jeg egentlig bare efter den kraftigste til 6.000.


    Jeg har min tvivl på hun redigerer film, og hvis hun så gjorde tror jeg ikke hun vil tænke at en i5 render langsomt :P

  • Faktisk er der nogle ting du kan gøre for at gøre Sims 3 mindre krævende, en lille ting der er værd at tage med, er at der flyder en husbåd rundt et eller andet sted, og den kræver sindsygt meget at maskinen.. Delete den og familien, så er du bedre kørende :P Google dig lige frem til det, for kan ikke huske præcis hvad det er for en :D

  • Det hæver så også prisen, og en i5 er alt nok til hans krav. Det vil være meget tvivlsomt, om opretter udnytter den i7. Jo, hvis der skal redigeres.


    Det er selvfølgelig sandt, men det er altid det problem jeg har. Man ser sig varm på en model, men så kan man jo lige vælge en med større processor, så et større grafikkort, etc. Startede selv med at ville have en Y50-70 men endte med en Asus G751. ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • For at spille SIMS 3 med alle udvidelses pakker skal der en del ram til, lige før jeg vil sige at 8gb er for lidt - hvertfald den erfaring jeg har draget mig af spillet.


    Grafikkortet belaster spillet egentligt ikke så meget, og processor kraft skal der også til selvfølgelig.


    Det kan nok også bedst svarer sig med en SSD, men når spillet fylder ca. 40Gb med alle pakker, så skal man op i en størrelse disk hvor de 6000kr ikke kan være med.


    Så midt bedste bud til prisen vil være sådan en PC'er


    http://www.edbpriser.dk/baerba…0-70-80eu-id-9462074.aspx