Bytte min skærm til en ny? (EIZO FORIS FG2421)

  • Jeg har for nyligt købt en "Eizo Foris FG2421-BK", men problemer er at der er light bleed i hele højre side, som dog ikke er der ved helt sort, men ved en mere grålig farve. Det bliver beskrevet lidt mere i dette review af skærmen:

    "Backlight bleed, glow


    The EIZO FORIS FG2421 does not show any signs of conventional backlight bleeding, which otherwise would be visible on a pitch black screen already. However, at levels a bit brighter than pitch black the monitor seems to glow here and there, especially along the right edge and with some greenish tint, as shown in Figure 6. This has been reported by several people and it is seen as one of the weakest points of the EIZO FORIS FG2421."


    Alle skærme jeg har haft har også haft en lille smule light bleed, men det har altid været lidt oppe i et hjørne hvor man ikke rigtig ser det. På denne skærm ser man det som sagt kun når der kommer de grå toner, men når det så kommer er det til gengæld også hele højre side der lyser op...


    Komplett som jeg har købt den hos er villig til at skifte den ud, men hvad siger i til det?
    - udover den ene ting er skærmen perfekt... men det er bare heller ikke vild fedt at købe en dyr skærm, og den så har et så tydeligt problem :/