Hjælp med Microsoft Wireless Display Adapter

  • Jeg har idag fået min MWDA (Microsoft Wireless Display Adapter) og har fået den pairet med min computer, det var ikke noget problem, men nu når jeg kloner, el. vælger andet udput går mit LED TV bare i sort og får intet billede, har billede lige endtil Windows 8.1 Pro forbinder til MWDA'en så forsvinder det standard Microsoft billede og så skulle den viste mit skrivebord det sker så bare aldrig ?(


    Har opdateret driveren til mit Intel Wireless-AC 7260 med den nyeste driver fra Intel's side og køre med nyest Nvidia driver til mit GTX 970.


    Har osse hentet "Microsoft Wireless Display Adapter App'en" fra App store i Windows 8.1 Pro så man kan sætte sikkerhed op, justerbilledet, sprog, firmware update (der er ingen nyere firmware end det den kom med).



    min computer består lige pt af:


    CPU: Intel Core i7-4790K
    Mobo: MSI Z97I Gaming AC
    RAM: Mushkin Redline 2x8gb
    GFX: MSI GTX 970 Gaming 4G (GTX 970/980 supporter Miracast)
    OS SSD: Intel 520 240gb SSD
    Skærm: Yamakasi Catleap Q270 IPS 2560x1440@120hz
    TV: JVC LT-40E71


    Hvis nogen har en ide om hvad der kan være gal må i gerne sige til er åbne over for at prøve lidt afhverv har osse deaktiveret min KIS2014 samt deaktiveret "Kaspersky Anti-virus NDIS 6 Filter" på mit trådløse netkort men det har heller ikke hjulpet.


    Har osse test med min Google Nexus 7 (2013) tablet og der kommer os bare sort skærm på tv'et :(