• Hej allesammen
    Mine mates på skype er ved at være godt træt af min mikrofon fordi de siger den larmer for meget. Jeg købte den i anledning af min mikrofon på mit headset SENNHEISER PC 350 gik i stykker men lyden virker ubeklageligt. Den mic jeg har nu købt jeg nok for 79 kr i Bilka eller andet for nogle år siden. Jeg søger derfor en Standalone mic, da jeg er tilfreds med mit headset. Jeg vil helst have en mic som kan stå på mit bord bagved tastaturet, altså ikke en clip-on. Mit budget er meget lavt ser gerne en mulighed for maks 200-300kr. Har prøvet at søge lidt men folk der søger standalone mic ofte spørger efter mics i en højere prisklasse, hvis de skal podcaste osv, hvilket ikke er tilfældet ved mig, skal kun game.


    På forhånd mange tak for hjælpen.

  • Har selv en Snowball og den er virkelig stille - Man skal have den helt op til munden for at bruge den til noget som helst brugbart. Eller med andre ord, du skal ud og investere i et stativ og en sok.


    https://dl.dropboxusercontent.…1861/Andet/frankenmic.jpg


    Har selv købt en af IKEA's billigste lamper og påmonteret min med lidt elastik og gaffa. Har holdt i snart et halvt år nu uden problemer.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |