Leder efter Kølig og støjsvag kabinet

  • Nu er der testet en masse kabinetter her inde, men hvad med DB vs Køling


    jeg leder nemmerlig efter et kabinet der har en god køling med samtidig er godt lydisoleret
    vandkøling kan ikke komme på tale. og det skal heller ikke fylde en bonde gård


    Sidder med Silverstone Fortress FT02 som jeg nok vil af med fordi jeg skal havde et der er mindre

    ASUS MAXIMUS VI HERO
    Intel i7-4770K.
    4x4GB G.Skill RipjawsX DDR3-1600.
    MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB PhysX
    840EVO 250GB SSD.
    840EVO 500GB.
    Be Quiet! Silent Base 800
    ASUS VG278HE 27"
    Logitech: G700 mus
    Logitech: G710+ tastatur
    SENNHEISER PC-363D GAMING HEADSET

    Rettet en gang, sidst af MaFIa ().

  • Øh? Hvorfor kan vandkøling ikke komme på tale? Jeg mener selvfølgelig ikke at du skal påbygge vandkøling, men derimod vælge en af de færdige CPU/Radiator løsninger som findes derude. De er lige så lette at montere, som en almindelig blæserkøler. Og det er lukkede systemer, som ikke skal vedligeholdes (ud over fjernelse af støv).
    Efter jeg er begyndt at anvende disse systemer, så skal jeg aldrig igen have en passiv køleløsning, da vand løsningen er så meget mere effektiv, og væsentlig mere støjsvag.


    Jeg havde tidligere en Antec H2O 620, som netop er stået af, efter 4,5 års drift. Jeg har, som afløser, købt en Corsair Hydro H75. Den er endnu mere stille, end Antec var. Grafikkortets blæsere larmere mere, end CPU'ens køling. Til dit behov vil jeg dog anbefale Corsair Hydro H55, som dels er billigere, som dels er kun har en blæser og dels er ganske slank.


    M.v.h.

  • Har købt et, og det blev Be Quiet! Silent Base 800 efter jeg Bl.a. har læst testen her på siden. :thumbsup:

    ASUS MAXIMUS VI HERO
    Intel i7-4770K.
    4x4GB G.Skill RipjawsX DDR3-1600.
    MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB PhysX
    840EVO 250GB SSD.
    840EVO 500GB.
    Be Quiet! Silent Base 800
    ASUS VG278HE 27"
    Logitech: G700 mus
    Logitech: G710+ tastatur
    SENNHEISER PC-363D GAMING HEADSET