Strømforsyning

  • Hej, har bestilt en eVGA SuperNOVA 750 G2 hos BJ-Trading i torsdags, men de har lidt problemer med at få den hjem og hvis jeg skal have den andre steder fra inden weekenden, så blir den for dyr i forhold. Hvis jeg skal købe en anden der er lige så god, og skal køre 970 nvidia i SLI, hvilken skal jeg så vælge.


    På forhånd tak

  • Du kan købe en Super Flower Leadex i stedet for det er den samme PSU, Leadex koster bare lidt mere fordi den har en lidt bedre blæser.


    Ellers kan du tage en Seasonic G eller en XFX XTR og du kan godt tage en 650 watt det er stadig mere end nok til GTX 970 SLI.

  • Modular og semi modular er det samme.
    Den PSU du har fundet der er en Seasonic M12II og det eneste negative med M12II den er kendt for blæserlarm,


    Hvis du ikke har noget imod noget blæserlarm så er den fin nok.

  • Modulær og semimodulær er ikke det samme. En fuldt modulær PSU kommer med alle stik løst, hvor en semimodulær har de nødvendige stik som 24-pins EATX stik og CPU stik fastmonteret, mens diverse andre stik til diske, molex-enheder også videre kommer løse til montering.

  • Han sage modulær han sage ikke fuld modulær.


    og du mener forskellen er? :-)


    Opretter:


    Non-modular


    The PSU comes with ALL possible cables attached to it, ready to go.


    This has the advantage of ensuring you're not going to need a cable.


    The downside is that it's VERY messy for cable-management. Trying to find a place for all the excess cables can be a nightmare. Bad cable-management can mean the difference between good or bad airflow and consequently the operating temperature of your system.


    Semi-modular


    Only the essential cables come pre-attached. Usually this means, 24Pin ATX, a single PCIe, 8Pin CPU, and maybe one or two peripheral power cables (SATA/Molex). There's less clutter and it
    is definitely much better than non-modular and a cheaper solution than going full modular.


    Full Modular


    Comes with no cables pre-attached. You only attach the ones you need.


    It is more expensive, but also gives you more options, allowing you to only install the cables you need and keep airflow and cable management to a maximum. All newer generation HALE PSUs are fully modular.


    Citat:
    http://support.nzxt.com/hc/en-…What-Are-The-Differences-