Meget i tvivl angående 2 Headsets

  • Hej Tweak members


    Jeg sidder lige nu og skal vælge imellem 2 headsets


    dette https://www.fcomputer.dk/hardw…3d-omega-wireless(2).html


    Eller Dette http://cdon.dk/hjemme-elektron…echnica-ath-ag1-p27742541


    Lige umiddelbart hælder jeg til det fra Creative pga de features man får og så surround delen, hvilket jeg ikke mener man får med det fra audio technica


    er der nogen der har kendskab til disse 2 headsets. og evt kan anbefale det ene over det andet ?



  • Hvad skal du bruge det til?


    Husk også på, at virtuel surround sound aldrig bliver lige så godt som ægte surround..

  • Undskyld jeg siger det men det virker som 2 meget tilfældige hovedtelefoner. Skal du have et gaming headset eller et der lyder godt?


    Creative er et gamer headset og giver dig slet ikke samme gode lyd som Audio techninca vil give. Også fordi det er trådløst.


    Prisen på det audiotechnica afspejler nok ikke dens lydkvalitet. Og efter at have læst nogle reviews syntes jeg slet ikke du skal gå efter det. Det er et godt headset men ikke til de penge.



    Jeg kan kun anbefale Philips x1(eller x2). Lyden er den bedste i prisklassen og du finder ikke meget bedre. Den har ingen mic men der kan man jo købe en bord mic eller ligende.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb



  • Fandt denne test http://www.pcgamer.com/the-best-gaming-headsets/#page-3


    Og der får det headset fra creative rimelig rosende ord med på vejen og hvis du ser på sidste side så får Audio technica ikke den bedst kritik, jeg var sat på et audio technica til jeg læste denne test, da jeg har læst andre reviews af audio technica hvor det får ret positiv kritik, så derfor er jeg lidt i vildrede lige nu.


    Men jeg er ikke interesseret i et par høretelefoner som det Philips X1 eller X2 da jeg ikke vil have en bord mic :-)

  • Lad være med at høre på papis. Han høre slet ikke efter hvad du skal bruge dit headset til. Trådløst virker virkelig godt. og må sige at jeg er bleven utrolig glad for iden at man ikke skal have ledning. især hvis man gamer og snakker med venner,


    Jeg har selv kikket lidt på http://www.proshop.dk/Hovedtel…pc&utm_campaign=pricesite


    elsker iden med at man kan skifte batteriet så har du aldrig en ledning i. og de siger i test at det skulle holde 20 timer. Dog er det lidt dyre end det du kikker. på

  • Lad være med at høre på papis. Han høre slet ikke efter hvad du skal bruge dit headset til. Trådløst virker virkelig godt. og må sige at jeg er bleven utrolig glad for iden at man ikke skal have ledning. især hvis man gamer og snakker med venner,


    Jeg har selv kikket lidt på http://www.proshop.dk/Hovedtel…pc&utm_campaign=pricesite


    elsker iden med at man kan skifte batteriet så har du aldrig en ledning i. og de siger i test at det skulle holde 20 timer. Dog er det lidt dyre end det du kikker. på



    Undskyld men hvorfor skal han ikke høre på mig? Jeg ved uden tvivl mere om lyd en dig. Det jeg anbefaler VIL give ham bedste lyd for pengende. At han så har som krav at der skal være mic til, er så fair nok.


    Ja de får gode anmeleldser på PCgamer. Men de har heller ikke særlig kyndige hænder til den slags. De nævner intet om lyden i review'et xD Og tro mig Audio technica's headset, lyder meget bedre end de Creative nogensinde kommer til.


    Min anbefaling gå efter et Astro gaming headset. A40 er med tråd og a50 er trådløst. De er super behagelige, vanvittig mic, rigtig god lyd og byggekvaliteten er også i top. Desuden er det "åbne" hovedtelefoner så lyden er mere "naturlig".

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • hold nu op hvor er i forskellige og det er fordi vi alle "hører" forskelligt så derfor har vi jo alle vores opfattelse af hva der er bedst også derfor der er så stor forskel på hvordan de headsets bliver anmeldt og for stjerner :)



    jeg vil med det samme sige at jeg ALDRIG nogensinde vil anbefale Creative headsets da de efter min mening er bras, min mening, det samme gælder Steelseries de levere overhoved ikke varen efter min mening...



    Sennheiser er efter min mening den eneste producent som laver seriøse headsets som giver kanon lyd, dette er min mening, jeg har været igennem en del mærke og er altid faldet tilbage til Sennheiser fordi andre mærker har skuffet fælt, igen min mening..


    derfor vil jeg klart anbefale i den prisklasse en af disse 2


    et seriøst surround headset PC 363D
    et seriøst stereo headset G4ME ONE


    disse ville uden tvivl være dem jeg ville gå efter, men det jo min mening :D

  • Enig med BPM, dog ikke med at det kun er Sennheiser :P

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Jeg må melde mig enig med BPM. Hold dig fra mærker som er blevet "gamer-ficeret" om de så hedder Creative, Logitech eller Steelseries.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Lad være med at høre på papis. Han høre slet ikke efter hvad du skal bruge dit headset til. Trådløst virker virkelig godt. og må sige at jeg er bleven utrolig glad for iden at man ikke skal have ledning. især hvis man gamer og snakker med venner,


    Jeg har selv kikket lidt på http://www.proshop.dk/Hovedtel…pc&utm_campaign=pricesite


    elsker iden med at man kan skifte batteriet så har du aldrig en ledning i. og de siger i test at det skulle holde 20 timer. Dog er det lidt dyre end det du kikker. på


    https://www.youtube.com/watch?v=wI-6uYPrWbQ


    Ja den får da pæne ord med på vejen, absolut en mulighed. ved dog ikke helt med Mic i dem den virker lidt "tynd" ?!!?

  • Linus har ikke en skid forstand på det meste han anmelder - Det er så min personlige mening men den deles af mange. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • nu jeg måske ret så flabet, men har du læst hva vi andre har skrevet ???

    :goodpost:


    Ja læser det i skriver også derfor jeg skriver "ved godt det er steelseries....."



    Men designet på dem du linker til fra sennheiser ligner jo nogle der er udviklet til Elvere se lige formen på skålen made me giggle... og så ser de virkelig ubehagelige ud at have på i længere tid ?? og ud fra det du skriver så kan jeg ikke bruge en eneste udtalelse eller anmeldelse til noget da det er forskelligt for alle hvilke headset man syntes bedst om, så må jeg konkludere at jeg er nødt til at lukke øjnene og hoppe på den jeg syntes ser bedst ud, ud fra de features de tilbyder og samle kvaliteten på dem, da lyden jo er individuel. det jo en jungle at vælge headset :-)

  • Ja læser det i skriver også derfor jeg skriver "ved godt det er steelseries....."



    Men designet på dem du linker til fra sennheiser ligner jo nogle der er udviklet til Elvere se lige formen på skålen made me giggle... og så ser de virkelig ubehagelige ud at have på i længere tid ?? og ud fra det du skriver så kan jeg ikke bruge en eneste udtalelse eller anmeldelse til noget da det er forskelligt for alle hvilke headset man syntes bedst om, så må jeg konkludere at jeg er nødt til at lukke øjnene og hoppe på den jeg syntes ser bedst ud, ud fra de features de tilbyder og samle kvaliteten på dem, da lyden jo er individuel. det jo en jungle at vælge headset :-)


    dejligt at hører du har læst det i det mindste og danner dig dine egne indtryk og opdager at vi er så forskellige så du kan ikke bruge særligt meget af det vi skriver til en dyt, du skal ud og lytte og lærer ved at købe dem du syntes ser bedst ud og "lyder" bedst i anmeldelser... den eneste rigtige måde at vælge headset er ved at prøve dem, dette er dog temmelig svært må man sige :D


    i forhold til design, så fniser du måske lidt tøset der, men ok jeg vil dog gætte på dit ører ikke er rundt men dog er lidt aflangt ligesom mange andres ører, men igen der er vi jo også forskellige :) deraf det lidt ovale design som sætter sig rundt om øret og ikke over halvdelen af kraniet som jeg fx føler et Steelseries gør, og de er super komfortable at have på :) efter min mening ;)

  • Quote

    Undskyld men hvorfor skal han ikke høre på mig? Jeg ved uden tvivl mere om lyd en dig. Det jeg anbefaler VIL give ham bedste lyd for pengende. At han så har som krav at der skal være mic til, er så fair nok.

    Fordi du høre ikke hvad folk siger. Du har din helt egen mening som ikke er hvad folk søger. Min far er bare meget større end din far. Prøv nu at stop med at tud. Du aner intet om mig. og jeg aner intet om dig. så du kan på ingen måde sige at du ved mere om lyd. Du lyder som en lille pige som er pige fornærmet.

  • Fordi du høre ikke hvad folk siger. Du har din helt egen mening som ikke er hvad folk søger. Min far er bare meget større end din far. Prøv nu at stop med at tud. Du aner intet om mig. og jeg aner intet om dig. så du kan på ingen måde sige at du ved mere om lyd. Du lyder som en lille pige som er pige fornærmet.


    Jeg forstår ikke hvor jeg fejler. Jeg foreslår ham Philips fidelio x1 fordi det er en åben hovedtelefon, hifi kvalitet og er bass orienteret. Præcis ligsom det Audiotechninca headset han selv ser på. Bare uden mic, tilgengæld meget bedre lyd og billigere.
    Grunden til jeg ikke foreslår det Creative er fordi det er noget plastik skrammel. Elendig lyd iforhold til hvad du betaler for. At du kan stille dig tilfreds med det er din sag. Men hvis han ser på et HiFi headset og et opreklameret skype headset, så ved jeg godt hvad min anbefaling er. Og grunden til jeg foreslår en anden hovedtelefon end den Audio Technica er at den heller ikke er et optimalt headset til pengende.


    Jeg ved du har købt et headset af den eneste årsag at den er trådløs. Du har slet ikke gidet og sætte dig ind i hvordan lyd fungere, måske har du og er ligeglad. Det er din sag. Men hvis du vil det bedste mulige indenfor budgettet, har du fejlet med det Creative. Medmindre trådsløs funktionalitet går over lydkvalitet.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb