juletråden

  • oohhh ha nissen har været her med en lille ting til mig.


    Jeg har lige modtaget en I7-5820K CPU, MSI x99 gaming 7 motherboard og 16 GB DDR4 Crucial 2400Mhz ram og jeg kan bare ikke lige få det til at virke, men der er håb endnu imorgen, jamen mage til skidt skal man da lede længe efter.


    Jeg håber at jeg får det samlet imorgen, så mit nye system kommer op og køre og jeg bliver en glad lille dreng igen, lige nu tuder jeg bare en lille smule, snøft :(.
    Jeg skal have sent mit gamle FX system til Finland, da jeg har lovet min ven Petteri det, så han osse kan få opgraderet inden vi når 2015, så er vi klar til at spille igen.


    Rigtig glædelig jul til alle tweaks brugere og crew.


    Med venlig hilsen
    Jens Jepsen aka Ebo

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • det er vel mere fordi jeg er fuld

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Nu kører det sgu, fik lidt hjælp fra Michael Hermansen, som gav mig lidt og tænke over inden jeg hentede jagtgeværet og skød lortet ud i haven.
    Geværet var ladet op, så jeg var klar men Michael gav mig en ide og det vidste sig både at være godt og samtidig dårligt. Det vidste sig, at halvdelen af mine ram overhovedet ikke virker, så for nu er det dual channel og ikke quad channel som jeg egentlig havde håbet på til at redigere julefilmene på, imens julebryg og gløgg jo kommer og går :9xo .


    Hovedsagen er at lortet fungerer, men den skal lige lave et pip mere, så går vi to en tur i haven, sammen med Amanda(geværet) :whistling: .


    glædelig jul til alle.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Glædelig jul til dig også :)


    Slipper nok for den slags hovedpiner for fremtiden, da jeg dette år tog springet til kun at have en bærbar PC :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Glædelig jul til dig også :)


    Slipper nok for den slags hovedpiner for fremtiden, da jeg dette år tog springet til kun at have en bærbar PC :P


    Er på samme bølge som dig. Dette selvom jeg har et awesome custom build stående på kontoret.
    Eneste jeg seriøst overvejer i 2014, er en Mac. Sagde jeg det, ja, det gjorde jeg.


    Skal snart opleve den Crapple, som alle taler om :-)

  • Er på samme bølge som dig. Dette selvom jeg har et awesome custom build stående på kontoret.
    Eneste jeg seriøst overvejer i 2014, er en Mac. Sagde jeg det, ja, det gjorde jeg.


    Skal snart opleve den Crapple, som alle taler om :-)


    Jeg er alt for vild med GTX980m. Det er den bedste opfindelse siden durumrullen :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H