SLUT: Mini-julekonkurrence på Tweak.dk!


  • KONKURRENCEN ER NU SLUT!


    Den heldige vinder blev: DocSmileyDK.

    Et kæmpestort tillykke skal lyde her fra Tweak.dk-redaktionen!

    Du bliver kontaktet direkte i PM :)


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Julen står for døren, og Tweak.dk-redaktionen er så småt ved at komme i julestemning.


    Vi vil gerne sprede lidt ud af julestemningen, og vi afholder derfor denne lille konkurrence, hvor I har mulighed for at vinde en Scythe KazeMaster Pro fan controller.


    Læs mere om Scythe KazeMaster Pro HER.


    For at deltage i konkurrencen, skal du blot i et svar til denne post fortælle os, hvorfor det lige netop er dig, der skal være den heldige vinder. Har du netop installeret vandkøling og mangler noget, der kan styre blæserne, eller er det fordi, det er 114 år siden, du sidst har vundet noget i en onlinekonkurrence?


    Det er kun fantasien, der sætter grænser. Sæt i gang!


    Konkurrencen løber indtil søndag 21/12-14 kl. 18:00, og vinderen kontaktes direkte og annonceres også på Tweak.dk

  • Nogen er født med en guld ske i røven og vinder alt. Jeg er så født med et stykke kul der oppe.


    Og det er noget tid siden jeg lavede mit vandkølet build. Dog kunne jeg ikke finde en fan controller jeg syntes om og havde penge til, der for sidder mine 3 rad fans til på bundkortet hvilket ikke er det kønneste.


    Håber jeg vinder.


    God jul Mvh kulmåsen

  • syntes nu jeg skulle vinde den da jeg vil til at bygge en custom vandkølings-loop og så burde det også tælle med at jeg har fødselsdag juleaften :thumbsup: det ville være en go' gave fra jer til lille mig :idea: :clap:

  • Skal vinde den fordi det var en tilsvarende jeg havde stoppet i kurven i søndags da jeg bestilte grafikkort men måtte indse at min ordre ikke kunne gå i gennem fordi der var for lidt på kontoen så måtte droppe et eller andet.

  • Det bør være mig der vinder, dels fordi jeg har "store" problemer med varme i mit kabinet, og dels fordi jeg er mega fan af Tweak.dk, og laver pt ikke andetpå arbejde end at følge med på siden :)

    Kabinet: Corsair Graphite 230T Orange
    Mobo: Asus ROG z370 Gamiing-H
    CPU: Intel I5-8600k @ 5ghz
    PSU: Cooler Master G650M
    GPU: Manli GeForce® GTX 1080 Ti Gallardo

  • Har været ekstremt doven med hensyn til bfan opsætning i mit Fractal Define R4 at mine fans blæser den forkerte vej. Det har gjort at jeg er nødt til at have en noctua fan siddende på 1800rpm konstant for at køle mit 780.


    Skal snart ombygge mit build, så at få noget ekstra legetøj, er jo ikke helt dårligt ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Har lige købt nogle nye blæsere af en bruger fra tweak og kunne da være en fest at være istand til at sætte dem alle til xD



    Ps. I never win :(

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Det ville da være super fedt med sådan en fætter. Blæserne på mit vandkøling system larmer som en gal..


    Tror ikke jeg har vundet noget før. Hmmm. Un-lucky.

    Asus Maximus VIII Z170
    Intel Skylake 6700K
    Nepton 140XL
    Evga Titan X Superclocked
    HyperX Fury DDR4 2133MHz 16GB kit
    Sandisk Ultra ll 120Gb SSD
    Western digital 1TB
    Corsair CX 750W

  • Altså, min lillesøster har lige købt 2 Corsair AF140 Quiet Edt til mig i fødselsdags gave. Og med et ønske om 2 mere juleaften kunne lidt fan-styring være lækkert! :D

    Motherboard - MSI Z87-G45 Gaming
    RAM - Kingston DDR3 HyperX Beast 8GB
    SSD - Samsung SSD 840 PROSeries 256GB 2.5" OEM
    CPU - Intel Core i7-4770K 3.5GHz, OC 4,2GHz
    GPU - MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB PhysX
    PSU - Corsair RM650, 650W 80 Plus Gold
    Cooling - Corsair H60 Hydro

  • nu har jeg kørt med vandkøling i 4 år, og har stadig ingen fan controller.
    jeg købte vandkøling får at overclocke mine grafikkort og cpu og for at få en stille computer.
    men blæserne køre på fuld power 24/7 og den ene vibrere, så computeren skal lige have et slag hver 10 min:(
    så en fan controller ville være perfekt til mig:)