PC højtaler

  • Hej god jul til jer alle :) går og kikker efter en lille tidligt julegave til mig selv. har aldrig haft nogen pc højtaler. Men er begyndt at tænke over at købe nogen. Men har bare ingen ide om hvad jeg skal købe. Det skal være noget 2.1 da jeg ikke gider at have mange højtaler. udover det vil jeg ikke betale guld for det. ca 500 +- er der nogen som har nogen gode bud? :)

  • De er desværre alt for store. Jeg har nemlig ikke vildt meget plads tilbage på mit bord.


    Hvad med de her? Dem fra creative skulle være okay til prisen.


    http://www.debusy.dk/228001/107325-107325-5390660161124.html
    http://www.elgiganten.dk/produ…-z200-2-0-hojttalere-sort

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Edefier eller JBL creature hvis du godt kan lide både lyd og udseende. Mine er satelitterne omkring 10 høje og de kan fandme spille højt, når du sidder lige foran dem.


    her


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg har kikket på de højtaler som EBO har og de passer enlig meget godt til mit bord. Men du kan ikke få dem mere.


    Problemet med dem fra creative labs er at de er temmelige høje. 23 cm. hvilket gør at de bliver dækket af min skærm. :(


    når min skærm er helt oppe er der 18 cm


    Har kikket lidt på dem her er der nogen som kender til dem?


    http://www.computersalg.dk/pro…&utm_campaign=PriceRunner

  • eg har kikket på de højtaler som EBO har og de passer enlig meget godt til mit bord. Men du kan ikke få dem mere.


    jamen det var jeg osse ude for, men de fik dem hjem til mig, så jeg havde dem efter 3-4 dage.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Tag et kig her :-)


    http://www.head-fi.org/products/logitech-z553-2-1-speakers

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det var sku da en fed en ;) men tror ikke jeg bliver glad for at høre det i længen :P


    Ebo okay:) hvor langtid siden er det da du købte dem?


    Jesper. dem havde jeg også kikket på :)det kunne godt være en mulighed :)

  • Ebo okay:) hvor langtid siden er det da du købte dem?


    Det er så vidt jeg lige husker 2-2½ år siden.


    Jeg hørte dem faktisk spille i en Apple store i USA hvor de var sat til en Iphone og man kan altså godt høre, at det er Harman Kardon, som står bag de højtalere.
    Nu ved jeg godt, at højtalere ikke er bedre end det lydkort, som fodrer dem, men blev faktisk noget overrasket over, at så små højtalere kan spille så godt.


    Satellitterne er vel 7-10 cm høje og subwooferen er 20-25 cm med indstillinger for diskant og bas.


    Du kan vel egentlig smide en mail til proshop og høre om de kan få fat i dem til dig.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet 3 gange, sidst af Ebo ().

  • Det var sku da en fed en ;) men tror ikke jeg bliver glad for at høre det i længen :P


    Ebo okay:) hvor langtid siden er det da du købte dem?


    Jesper. dem havde jeg også kikket på :)det kunne godt være en mulighed :)


    Jeg linke til en anmeldelse af dem. Du spurgte jo om de var gode ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Heh ja han siger godt nok de er dårlige. Men synes da at have set flere sige de er gode. Forstatan da det er jo ikke nemt det her!! :P


    Quote

    it just sounds bad compared to everything else I own

    (fra hans anmeldelse)


    Ja i forhold til resten af hans udstyr. Du skal lige tænke på at han nok ejer høretelefoner/højtaler til over tusinde kroner. Eksempelvis så ejer han sådan et par af headphones http://www.4sound.dk/dj/tilbehoer/headphones/akg-k712-pro.


    Hvis du ikke selv er vand til god lyd, jamen så tror jeg ikke de logitech højtalere vil være et dårligt valg. Det kommer alt sammen an på hvad du sammenligner dem med.


    Dog har jeg ikke prøvet dem selv, så lige på det område kan jeg ikke sige om de er gode eller ej.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • For omkring 600-700 kan du få Bose højtalere og de spiller fremragende! Der er ingen subwoofer med men det er kun spild af penge på billige højtalere alligevel. Og de spiller rigtig godt!


    http://www.elgiganten.dk/produ…on-2-series-iii-hojtalere


    Her får du rent faktisk noget lyd for dine penge.


    Edit:
    Jeg har selv Companion5 og min kammerat har disse Companion2. Simpelthen så lækker lyd du får for næsten ingen penge :D Og du skal ikke være bekymret for der skulle mangle bass for det er der fanme rigeligt af ;)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

    Rettet en gang, sidst af emilpapis93 ().

  • jesper101996
    Det har du self ret i. lige meget hvad er det jo noget billigt noget. Har selv et dyrt anlæg i stuen. Men Grunden til jeg har sagt ca 500kr er også fordi jeg ikke kommer til at bruge det så meget. Vil jo enlig bare have nogen gode højtaler til prisen :) har kikket flere steder og der får de også fine ord.


    Emil de er desværre forhøje. Jeg synes selv at bose er et fedt mærke. Og hvis jeg ville bruge flere penge havde jeg også købt Bose 2.1 de spiller vildt godt :)

  • Lyder måske dumt, men måske du bare kunne lægge dem ned?




    "S: Det meste af en stationær"
    Se inde på salg's tråden, der er nogle z2300 Logitech højtalere til salg. Ved ikke hvor store de er men ser relativ små ud :)
    De skulle også spille rigtig godt! :P

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb