Vurdering af pc :)

  • Hejsa, står og skal sælge min stationære, hvad vil i vurdere den til? Det er den i min signatur, og det følger en 23 tommer fujitsu og en 19tommer hp skærm med, samt et raser lycosa tastatur og en cyborg rat 7 mus. Hvad vil prislejet ligge på for sådan en? :)

    i5 3570 K Ivy Bridge med corsair h100
    MSI Z77A-GD55
    WD caviar blue 500 GB
    XFX Proseries XXX Edition 850W 80+ Silver
    MSI R7950 TF3
    Sharkgaming TRAUMATIZER RAM 8 GB
    Cooler Master HAF X
    Asus trådløst netkort
    Sleevede kabel extensions

    Rettet en gang, sidst af onkel234 ().

  • Hejsa, står og skal sælge min stationære, hvad vil i vurdere den til? Det er den i min signatur, og det følger en 23 tommer fujitsu og en 19tommer hp skærm med, samt et raser lycosa tastatur og en vyborg rat 7 mus. Hvad vil prislejet ligge på for sådan en? :)


    Nogle flere detailer omkring hvad hardware der er inde i ville hjælpe før vi kan sige hvad den er værd.

  • Det gør det nemlig :)

    i5 3570 K Ivy Bridge med corsair h100
    MSI Z77A-GD55
    WD caviar blue 500 GB
    XFX Proseries XXX Edition 850W 80+ Silver
    MSI R7950 TF3
    Sharkgaming TRAUMATIZER RAM 8 GB
    Cooler Master HAF X
    Asus trådløst netkort
    Sleevede kabel extensions

  • Dwmc's vurdering lyder meget troværdig :)


    Du skal i min verden altid sælge hardware på DBA eller Gul&Gratis. IT forums er ikke stedet, da folk herinde som oftest kender ret meget til området. Vi er for eksempel i 5. generation af Intel CPU'er nu, og din er en 3. generations. Ligeså er bundkortet 2 generationer bagud.


    Det er dog en ret lækker samling, og du kan sagtens få en god slat for det på DBA :)

  • 5820K, 5930K og 5960X


    Disse CPU'er passer heller ikke i X79 bundkort, ligesom de ikke hedder Haswell men Haswell-E(nthusiast) Ergo er det i hvert fald ikke 4. generation, da de så havde haft samme socket.


    Omend kan man dog godt argumentere for, at vi ikke officielt er skiftet til 5. generation, så det er jo en smagssag, hvad man ønsker at kalde det. Men de nye LGA2011-v3 CPU'er er et remake, så om du vil, kan vi kalde dem 4. generation version 2.0, også undskylder jeg da for at have kaldt dem 5. generation.