Budget gamer

  • Hej alle
    Skal bruge en budget gamer til MAX 4500 kr. Det skal ikke være selvbyg, og kun kabinet, resten har jeg.
    Har ikke det store kendskab til AMD, da jeg aldrig selv har købt dette. Håber i kan hjælpe mig. :9xo
    Skal kunne som minimum spille COD Ghost.

  • Intet kan køre Ghost på PC ordentlig. Optimering kendte de ikke til da de lavede spillet til PC.


    Komplet, mmvision og topdata er nok dit bedste bud.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Går ud fra at grunden til at det ikke må være selvbyg er at du ikke har prøvet det før ??
    Det kommer til at være en skrabet maskine du får hvis du skal ha en færdig samlet for at sige det mildt :-)


    nvidias anbefalede krav et gtx 760 , 8 gb ram og en i5 680.


    de færdigsamlede jeg kunne finde havde som maximum et gtx 750 og en i3 processor og 4 gb ram.


    denne her kunne måske være noget men den ligger lidt over budgettet. og det er så hvidt jeg ved uden windows.
    https://www.fcomputer.dk/gamer…edium-gamer-computer.html




    her er hvad du kunne få hvis du bygger selv. det er uden cd/dvd drev kan fås itl ca 150kr og uden windows.
    [Blocked Image: http://i.imgur.com/MVhcmFH.jpg]




    det er ikke specielt svært at bygge en maskine selv. det eneste det kræver er en stjerne skruetrækker og nogle timer :-)
    det er i hvert fald noget du bør overveje når du gerne vil game på et budget :-)

  • Har prøvet at bygge en maskine, og kunne godt gøre det igen, men dette er ikke til mig selv, og ved hvis der er problemer efter med den så er det mig der hænger på det. Ved godt det ikke er meget jeg får for det beløb, men dem der skal have den vil ikke give mere. (har prøvet at fortælle de skal højere op) Må se hvad jeg finder ud af, tak for hjælpen. :9xo

  • ahhhh! så kan jeg godt følge dig i at du ikke vil bygge den :)


    altså som færdig byg så burde de op i 5.5 eller 6 k som minimum. pc masterrace er desværre dyrt når man ikke selv kan :whistling: