Internet/Browser problemer

  • Hej Tweak!




    Jeg er løbet ind i nogle problemer som er ret så underlig med min browser/generelt net. Jeg bruger Chrome til at surfe på nettet, men er ikke sikker på det er relavant. Da jeg også kan opleve problemer i steam.


    Problemet ligger i at jeg mister hastigheden, det tager simpelhen tusind år at loade eller også får jeg fejl og jeg kan prøve at genindlæse.
    Jeg har ofte spil kørenden samtidig, men eneste jeg oplever der er at min MS maks stiger med 4-5ms. Hvilket man ikke rigtig kan mærke derinde, men det er som om det er en verden til forskel på når jeg browser og det kører normalt til hvor det er "nede".


    Det virker usandsynlig tilfældig, jeg har ret svært med at vurdere hvor fejlen kan ligge. Når et spil som WoW ikke mister meget ms, men steam og chrome bogstavligtalt ikke virker.


    Min roommate er ikke lige så påvirket af det som jeg er, vi kan ikke med garanti sige det er samme problem eller om han bare tilfældig er uheldig med at spil ikke virker optimal.


    Netværkskortet der bliver brugt er det der sidder i min bundkort (Signatur giver info)


    Jeg har prøvet at genstarte computeren, logge ud og slukke alle spil. Dog er der ingen linje imellem hvornår det virker eller ikke virker. Det er som sagt meget tilfældigt hvornår det er langtsom og normalt.


    Internet udbyder er Yousee med 60/10Mbits, ofte ligger den over de 60 mbs.


    Ved ikke helt hvad info der kan være vigtig i denne kategori, men skriv endelig hvis I har en idé eller spørgsmål om noget. Vil gerne have styr på det så det er mere stabilt end det her :S

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Vores modem er Netgear CG3700EMR



    Vi bruger en D-Link DGS 108 til at fordele nettet til pt 2 computer der begge bruger ledning.

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series