Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 30. juni 2014, 14:55

Hej! Jeg har gået rundt i noget tid og har haft en brændene lyst til at bygge min egen stationær gamer pc, da min bærbar ikke er ment til at spille på. Jeg har hørt at der er en masse kloge hoveder inden for elektronik herinde, så det ville bare være super hvis nogle kunne hjælpe mig.

Jeg har alt tilbehør som f.eks. gamer mus og tastatur, så det er udelukkende den stationære PC jeg har fokus på.
Mit budget lyder på maks 4500, så jeg leder i bund og grund efter de bedste dele jeg kan få til den pris.

På forhånd tak ;) :rules:

2

mandag, 30. juni 2014, 16:11

Kommer lidt an på om du også skal købe Windows. Det tager jo ~700 kroner af budgettet.

Her er et bud på et system til ca. 4200 kroner, så kan man skære lidt hjørner hvis der skal Windows med i købet.

Bundkort: Asrock B85M Pro4
CPU: Intel Core i3-4130
RAM: 2x4GB Crucial DDR3-1600 CL9
Grafikkort: Club 3D Radeon R9 270
Harddisk: 1TB WD Blue
DVD-brænder: LiteOn IHAS124
Strømforsyning: XFX Core Edition 450W
Kabinet: Corsair Carbide SPEC-01

Kabinettet er selvfølgelig en smagssag, ovenstående er bare et bud på et okay kabinet i den billige ende. Bundkortet er mATX, så man kan vælge et mATX-kabinet hvis man vil.

3

mandag, 30. juni 2014, 21:05

Mega fedt, tusinde tak til dig!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.