Færdigbygget gamer computer

  • Hej alle sammen.
    Jeg er på udkig efter en stationær gamer computer. Budget ligger på omkring 5-6.000. Jeg er ikke interesseret i at købe dele og samle selv, altså computer skal være bygget. Jeg har selv kigget lidt rundt på sharkgaming og extremegaming, men er rimelig meget i tvivl om hvad den skal have af indhold (er ikke lige den bedste til hardware). Jeg tænkte om der er nogen der kan hjælpe mig her?
    Jeg har selv fundet 2 eksempler på hvad jeg tror vil være godt.
    http://www.sharkgaming.dk/max-bite-bloodlust.html
    Eller
    http://www.extremegaming.dk/#!z-amd-3/c12e3
    Så skriv gerne hvis du kan finde en computer til en bedre pris end disse. Computer skal primært bruges til gaming. Jeg søger selvfølgelig at få mest muligt for penge ved at købe en færdigbygget computer.

  • Begge systemer går vel over budgetloftet, i hvert fald når man tilføjer Windows. Begge har sparet på strømforsyningen.


    System #1 har en hurtigere CPU, men et lidt langsommere grafikkort. I de fleste tilfælde vil det betyde lidt lavere ydelse. System #1 har også dual channel-hukommelse, hvilket kan være en fordel i visse situationer; for det meste vil forskellen dog være begrænset.


    Extremegaming har vist i øvrigt ikke styr på hvilket kabinet man får. På deres egen side står der Zalman Z3 Plus, på købssiden står der Cooler Master Elite 430 (et lidt dårligere kabinet).

  • Størmforsyning i begge maskiner er ikke noget værd, så hvis du køber en af dem skal størmforsyning skiftes ud.


    Byg en selv det koster mindre og du får hvad du har brug for og hvad du selv kan lide så det bliver en meget bedre maskine.


    LOL post nr 100.

  • Windows er ikke et problem, har jeg nemlig allerede. Og den ene går 300kr over budgettet, det er til at overleve ;) Det skal bare helst ligge omkring 6000 kr.


    Vil det sige at du ville vælge computer nummer 1? - Selvom det lidt langsommere grafikkort. Og hvordan ville den klare sig i spil, såsom bf4?



    Du er også velkommen til at komme med et andet bud på en gamer pc, kender ikke de forskellige hjemmesider og om jeg kan få mere for pengene på en anden hjemmeside (Selvfølgelig bygget).


  • PSU er ikke noget værd i nogle af de maskiner så hvis du køber en af dem skal du skifte PSU ud

  • PSU er ikke noget værd i nogle af de maskiner så hvis du køber en af dem skal du skifte PSU ud

    Hvis man ser bort fra PSU'en, hvilken er dem er bedst så? Du må også gerne komme med et bedre bud hvis du kan finde et fra et andet firma.
    Er virkelig i vildrede omkring hvor og hvilken computer jeg lige skal købe, så kunne godt bruge hjælp på det punkt.

  • 6328 får jeg det til uden Windows og tastatur.


    Topdata-systemet vil køre meget som det fra Sharkgaming, dog er CPUen lige en lille anelse langsommere. Til gengæld er der styr på strømforsyningen, et bedre bundkort og et lidt bedre kabinet.

  • 6328 får jeg det til uden Windows og tastatur.


    Topdata-systemet vil køre meget som det fra Sharkgaming, dog er CPUen lige en lille anelse langsommere. Til gengæld er der styr på strømforsyningen, et bedre bundkort og et lidt bedre kabinet.

    Ah havde ikke set windows var slået til, min fejl ;)
    Hvad vil forskellen være mellem den var shargaming og den fra topdata? Altså ydelse i spil, fps? Vil det være ens, eller vil den fra sharkgaming have en højere fps?