Ingen lyd...? "Apple USB Audio Device"

  • Hejsa
    Jeg har lige bygget min egen PC og havde i forvejen en Apple 27" Cinema Display stående som jeg selvfølgelig har tænkt mig at bruge. Billedet kommer fint over fra min computer til skærmen, men jeg kan ikke få lyd med.
    Går jeg ind under (jeg bruger windows 8.1) Settings - Change PC Settings - Devices, så siger den "Apple USB Audio Device" "Driver is unavailable." Hvor henne kan jeg downloade den manglende driver? Eller er der noget andet jeg gør forkert?
    Håber der er nogle som kan hjælpe, på forhånd tak :)

    Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | MSI Z97 GAMING 5 | Intel Core i7-4770K | G.Skill TridentX 16GB | Sapphire R9 290 Tri-x | 2 * Seagate Barracuda 1 TB | Crucial SSD MX100 256GB | Noctua NH-U14S.
    Steel Series Ikari Laser Mouse | Apple Wireless Keyboard | Apple Magic Trackpad | Apple 27" Cinema Display | Wacom Bamboo Capture.

  • det er slet ikke sikkert du kan finde en driver der passer til din skærms lydkort, som fungerer med en PC/Windows - det er derfor mange førhen var nødt til at sige vil vi have en Macintosh eller en PC...jeg har dog ikke rodet meget med Mac, så ved ikke om der er noget smart der kan give dig en driver der virker via Windows 8.1

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Mon dog Fragman - Apple laver jo drivere til Bootcamp, så der skulle i hvertfald gerne være en Windows 8 driver et sted på nettet til skærmen. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg synes bare ikke at kunne finde nogle drivere.... Men jeg må vel bare søge vidre :)

    Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | MSI Z97 GAMING 5 | Intel Core i7-4770K | G.Skill TridentX 16GB | Sapphire R9 290 Tri-x | 2 * Seagate Barracuda 1 TB | Crucial SSD MX100 256GB | Noctua NH-U14S.
    Steel Series Ikari Laser Mouse | Apple Wireless Keyboard | Apple Magic Trackpad | Apple 27" Cinema Display | Wacom Bamboo Capture.

  • nej nej HerrMansen, skrev også jeg ikke havde rodet meget med netop Apple/Macintosh, men kendte bare deres politik førhen :) og såvidt jeg forstod var det driveren til lydkortet den ikke kunne finde, ikke selve skærmen. Ellers så smid da et lydkort i PCen istedet og start derfra :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • " og såvidt jeg forstod var det driveren til lydkortet den ikke kunne finde, ikke selve skærmen."
    Ja, billedet er 100% skarpt osv. ingen problemer med det.



    "Ellers så smid da et lydkort i PCen istedet og start derfra :)"
    Der sidder jo allerede et "lydkort" i bundkortet, og jeg vil nødigt ud og købe et ekstra.

    Fractal Design Define R4 | Corsair RM750 | MSI Z97 GAMING 5 | Intel Core i7-4770K | G.Skill TridentX 16GB | Sapphire R9 290 Tri-x | 2 * Seagate Barracuda 1 TB | Crucial SSD MX100 256GB | Noctua NH-U14S.
    Steel Series Ikari Laser Mouse | Apple Wireless Keyboard | Apple Magic Trackpad | Apple 27" Cinema Display | Wacom Bamboo Capture.

  • Det kan være du bliver nødt til at opsøge en af Hackintosh forumerne. Kan forestille mig at du bliver nødt til at hive lydriveren ud af en Bootcamp DVD eller noget i den dur for at få den installeret.


    En del hakken og pillen - Men det må du selv gøre op om det er prisen på et ekstra lydkort værd eller ej. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |