er den her ok?

  • Jeg synes faktisk ikke at det lyder som et særligt godt tilbud :-S
    Slet ikke når man tager i betragtning at danske butikker snildt kan matche det ydelses og prismæssigt.
    Du har ikke mulighed for at samle selv?

  • Du kan give denne her et kik: http://www.compumail.dk/comput…nde_konf=&inCart=&antal=1


    Har kikket en del, det er faktisk ret svært at finde en færdigt samlet computer med et ordentligt grafikkort - Det er alle sammen med Nvidia grafikkort, og deres store grafikkort er noget lort pt. :-)


    En tilsvarende Intel CPU ville være I7-4670K, men de steder jeg har kikket vil det blive dyrere at købe Intel, selvom CPU'erne yder rimeligt ens.

  • Det er også en ulempe at bestille fra østrig såfremt der er noget galt med computeren. Så skal du undvære den længere tid, end hvis du køber fra en dansk leverandør.



    Men GPU mæssigt må jeg sige det er lidt skuffende det er et standart kølings grafikkort, R9 290 skal være et aftermarket kølings løsning, for at undgå det brænder sammen.


    Den som Dnope henviser til må jeg også tilslutte mig og sige er et bedre bud, større SSD 250gb vs 120gb (det kommer du til at skulle bruge), større sekundær HDD 2tb vs 1tb (det er bare en bonus), aftermarket kølet grafikkort, bedre ram 1866 vs 1600 mhz og så tror jeg CPU'en er bedre, den har ihvertfald et større nummer :) Jeg kan desværre ikke kommentere på CPU'en, da jeg aner 0.0000001% om AMD processorer.

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality