1

fredag, 30. maj 2014, 22:09

Hejsa

Jeg har lige købt en 7990, og det yder satme godt

Jeg har powercolors 3 slots version, men jeg tænkte om jeg kunne vandkøle det med en kraken g10 og 2x maintence free vandkølere, har ikke besluttet mig endnu, men de skal bare være billige.
Jeg har en rm1000 størmforsygning, så strøm er ikke noget problem.
Hvis en kraken g10 ikke passer på, er der så andre muligheder? fordi jeg synes godt nok det larmer meget, uanset fan speed.
Fordi sætter jeg fanspeed lavt bliver det skide varmt, og så kan i jo tænke jeg til den anden vej :)
Jeg har ikke lyst til customloop med vedligeholdelse osv....

Kom med et indspark så i fandme nogle guttermænd :D
Tak på forhånd

Mvh Simon Berg

3

lørdag, 31. maj 2014, 03:16

Imo er der ingen vej uden om et custom loop hvis man er så ivrig efter nice maskine.. Alt andet er dovenskab..

4

lørdag, 31. maj 2014, 04:03

Kraken G10 passer ikke på 7990, hvilket da også burde være indlysende, når det nu har to GPU'er på et enkelt PCB.

Næste gang vil jeg i øvrigt anbefale at gå direkte til producentens hjemmeside, da de som oftest har svaret klar med det samme til dig :-)

http://www.nzxt.com/product/detail/138-k…pu-bracket.html

Ppl tend to insert their signatures here...

5

lørdag, 31. maj 2014, 22:37

altså, jeg fandt ud af den ikke passede på lidt tid efter tråden, nåede bare ikke at redigere den.

Men der er altså ingen vej udenom end et customloop?

6

søndag, 1. juni 2014, 14:12

Du bliver glad for customloop. Bare hold dig til almindelige distilleret vand med Nuke eller lign og ikke alt muligt neonfarvet supergejl.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.