Hjælp min gamle zepto! :O

  • Hejsa


    Jeg har en gammel Znote 6224W bærbar, som jeg roder lidt med, men jeg står og mangler to driver til en "Masselagringscontroller" og "PCI-hukommelsescontroller"


    Er der nogen med et godt bud? Jeg prøvede at slette dem, og genstarte, men da jeg fik genstartet og windows søgte efter drivere, kunne ingen findes, og kan heller ikke umiddelbart finde noget på nettet, så jeg står lidt på bar bund nu...


    På forhånd tak


    Edit: Kan en af disse drivere være skyld i at min firewire port ikke fungerer?

  • Jeg ved godt, at der kommer en masse søforklaring om, at det må man ikke, fordi det er fyldt med spamware, crapware, malware, adware osv... Men faktum er, at det er det ikke.. Man skal blot vinge af, at man ikke vil installere MyPCBackup, også er man homefree...


    Men SlimDrivers er et program, som scanner dine hardware ID's og sammenligner din driverversion med den aktuelle nyeste. Mangler du så nogen drivere, kan programmet på din opfordring hente og installere dem...


    Om du bruger det eller ej, eller om nogen vil save det ned, er jeg egentlig ligeglad med :) Men nu ved du, hvordan jeg plejer at gøre det :P


    https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php