Waoo - ingen forbindelse til Netflix el. VUDU

  • Hejsa


    Håber der er nogen der kan hjælpe mig herinde.


    Jeg har netop fået en 60/60 fiber forbindelse fra Waoo, jeg har fået dem til og koble router delen fra i deres fiber router så jeg i stedet kan bruge min egen Asus RT-N66U Router. Alt kører som sådan fint, lige på nær forbindelsen til Netflix og VUDU.


    Netflix og VUDU kører jeg på enten min apple-tv eller western digital live boks, men efter skiftet til Waoo kommer der blot besked om, at der ikke kan opnås kontakt til serveren?


    Først troede jeg det ville blive løst når jeg fik Waoo routeren sat som rent modem, men det er stadig det samme problem??


    Jeg ville gerne høre om der er nogen herinde som har en ide før jeg forsøger mig med kundeservice hos Waoo - ikke at der er noget galt med dem, men chancerne for det svar jeg behøver tror jeg ikke så meget på..


    Nogen gode ideer ??


    Arvad

  • jeg ved at Syd Energi skulle ha nogle problemer efter skiftet til Stofa for nogle kunder.


    jeg har selv en Asus RT-N56U router på min 40/40mbit forbindelse for jeg trækker fint op til de 60mbit og har ingen problemer med tilgå netflix fra pc, tablet og mobile via wifi.


    har du tjekket om du kan komme på via en computer/blærbar?

  • Jeg har prøvet fra min Ipad, og den kan heller ikke få forbindelse til Netflix..


    Det skal siges, at alt andet en Netflix og Vudu virker - jeg har fint minimum 60ned og 60op.
    Alt virkede fint før da jeg brugte en Yousee 60mbit, så længe deres kabel router var sat til og fungere som modem - ellers kunne jeg heller ikke komme på Netflix og Vudu..


    Det skal nævnes jeg bruger unblockus så jeg kan se de amerikanske tjenester, og har derfor indtastet nye DNS i min Asus RT-N66U

  • Jeg har prøvet fra min Ipad, og den kan heller ikke få forbindelse til Netflix..


    Det skal siges, at alt andet en Netflix og Vudu virker - jeg har fint minimum 60ned og 60op.
    Alt virkede fint før da jeg brugte en Yousee 60mbit, så længe deres kabel router var sat til og fungere som modem - ellers kunne jeg heller ikke komme på Netflix og Vudu..


    Det skal nævnes jeg bruger unblockus så jeg kan se de amerikanske tjenester, og har derfor indtastet nye DNS i min Asus RT-N66U


    hmm mon det kunne være den tjeneste som har lidt problemer så hvis alt andet virker.


    nu snakkede jeg om computer/blærbar og ikke ipad det er ikke det samme :P


    men prøv evt. Waoo's egen DNS/Google's DNS og skulle du ha behøv for en anden så prøv at sætte det på din WD box og i din AppleTV istedet da det jo ikke er enheder du tager med som en ipad, blærbar og hvad du ellers køre på wifi.