Logilink USB 3.0 3"5 HD

  • Hej
    jeg fik fornylig købt en: Logilink USB 3.0 3"5 HD, da jeg havde en sådanne HD jeg ikke brugte.
    den bliver fundet i Win. 7, men der er ikke nogen driver CD med, og Win. kan ikke finde en driver.


    nogen der kan hjælpe med hvor jeg finder en driver ?


    har for lang tid siden brug den HD lidt, så den har virket, da den bare var sat ind i min stationære.

  • sådan som jeg forstod det så prøver du at smide Windows 7 på en usb hdd(harddisk). mangler du drivere til hdd´en så skal du nok gå ind på logilinks hjemme side og finde support på din hdd. kan ikke helt se hvad du skal bruge en driver til på en hdd

  • sådan som jeg forstod det så prøver du at smide Windows 7 på en usb hdd(harddisk). mangler du drivere til hdd´en så skal du nok gå ind på logilinks hjemme side og finde support på din hdd. kan ikke helt se hvad du skal bruge en driver til på en hdd


    nej...


    har bare sat en USB HD til mit Win. 7 system, den skriver bare at den ikke kan finde driver til den enhed. når jeg kigger online, finder jeg en del muligheder.


    http://www.logilink.eu/content/support/download.htm men bare


    tænker det kunne være, USB 3.0 Enclosure men synes bare den åbner et program...

  • så er jeg desværre helt blank. win 7 burde selv kunne finde drivere. evt kunne du få den byttet og købe en western digital eller seagate usb hdd. de burde være at bedre kvalitet, men kan ikke garantere det, da jeg aldrig har hørt om logilink.


  • ja, også første sted jeg kiggede.
    måske er det bare den USB disk, der ikke virker, for min HD virkede da for ikke så længe tid siden, og da ikke sket andet, end den er sat i den USB disk. så skulle nok snakke med dem, der hvor jeg har købt den.


    for Win. kan ikke finde en driver, og det skulle den jo nok kunne, så det må være den USB disk der ikke virker.