Flow i kabinet

  • Først og fremmest skal jeg beklage den ringe fremførte skitse :)


    Jeg har lige købt nogle nye blæsere til mit kabinet, da der var plads til det, og eftersom min computer er overclocket, følte jeg nok det var bedre at være mere safe than sorry. Desuden har NZXT H2 kabinettet ry for at blive en smule varmt.


    Jeg vil bare lige sikre mig jeg har lavet konfigurationen korrekt? Så vidt jeg ved, stiger varme altid opad, så tænkte at de 2 i fronten blæser ind, den i bunden blæser ind, og så fungere de 2 i toppen som "udstødning" om man vil.


    Min CPU ligger på ca. 30* i idle, og det samme gør mit grafikkort. Under god belastning (Battlefield 4 f.eks.) der sniger vi os på på ca. 65*


    Noget jeg burde gøre anderledes?
    [Blocked Image: http://share.xboxlife.dk/file/ntrhnmqzmmzmzty3ode2mge2mjkymda4mjy1otnimmu.jpg]

  • Ringe fremførte skitse!? Ringe hvor? Flot illustration.


    Er det din CPU eller grafikkort der ligger på 65 grader under spil?


    Hvis det er din CPU, så sæt alle blæsere modsat, på nær den der sidder bagerst(Så er det kun den øverste blæser, som suger ind.), og fjern en af de stykker plastik, som lukker hullet der hvor der er plads til DVD drev, så kan den også kan suge lidt luft der - Det vil sandsynligvis gøre dit grafikkort mere varmt, men din CPU koldere.

  • Det er da ikke ret slemt. Har set paint tegning, hvor kabinettet
    er tegnet via paint.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB