Bedste byg-selv PC hjemmeside

  • Hej allesammen!


    Jeg har kigget på en del byg-selv pc hjemmesider, og også set en masse indlæg om hvilke sider der er bedst. MEN, alle disse indlæg på forums er lidt gamle. Så jeg tænkte om i kunne komme med nogle "fresh" anbefalinger til byg-selv pc sites, og om hvorfor jeg skal vælge den side. Kom også gerne med råd og gode oplevelser med byg-selv pc'er! Budgettet er ca. 10.000, hvis i tænker at i har nogle builds eller idéer til mig. Skærme og andet godt gear der kan anbefales er også velkomne. OBS. Denne computer blive først købt når jeg bliver konfirmeret i maj :D (random fact of excitement)


    Håber i kommer med nogle fede svar!


    ....GAME ON....


    Hilsen Anders.

  • Hvad mener du med byg-selv? For mig betyder det at man køber delene og selv samler skidtet, men det lyder mere som om du er interesseret i en færdigbygget computer? Måske hvor man selv kan vælge hvilke dele de sætter i? I så fald er Komplett nok dem der har det bedste udvalg. De er ikke nødvendigvis de billigste, men jeg synes godt det kan betale sig at betale lidt ekstra for at kunne vælge komponenter af høj kvalitet.

  • Med byg-selv mener jeg hvor de foreslår komponenter, og du så selv vælger. Komplett syntes jeg også ser ret fedt ud! Har du nogle råd, når du ser på deres builds til omring de 10.000? Altså om man skulle vælge dit eller så hellere opgradere dat og alt det der. Og tak for hurtigt svar!:D

  • Det gir ingen mening at forslå en computer til dig nu. Fra nu til maj, kan der være sket en del på hardware fronten.


    Eksempelvis kan Nvidias nye grafikkort med kodenavnet Maxwell være ude, eller Intels kommende Broadwell CPU'er.


    Og på den måde, vil alt den information vi gir dig nu, være spild af tid.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Har så sent som i går bestilt min nye Byg-Selv-PC.
    Jeg syntes ikke der er en af siderne der sådan træder frem og er meget bedre end de andre. Jeg bruger flere af dem på en gang.


    Det er mange penge der er tale om, så den store forskelv er det forarbejde man selv lægger i det. Jeg har brugt en små 14 dage på at kigge på tests, fx her på Tweak. Se hvad der bliver solgt på EDBpriser. Læse flere tests. Det tager noget tid, men til gengæld er man rimelig sikker på man får hvad man vil have.


    Som sagt før her i tråden, der er laaaaang tid til maj. Brug tiden til at holde dig opdateret, læs om andre der har købt PC, der er tråde nok om den slags. Nå du så kommer til midt/slutningen af april kan du rigtigt begrave dig og finde ud af hvad du gerne vil have.


    God fornøjelse 8)

  • Jo tak i to, og ja, nu hvor jeg tænker over det så er jeg nok lidt tidligt på den. Er bare rigtig ivrig efter viden om hvilken computer der er bedst, og alt det der spændende noget. Holder mig opdateret til april/maj, og skriv endelig gerne senere på denne tråd!:)


    Hilsen Anders. :rules: