Tilslutninger i bundkort

  • Jeg har købt et kabinet (Cooler master silencio 650), som jeg vil sætte mit gl. bundkort - http://msi-53.blogspot.dk/2012…2-intel-g33-fsb-1333.html - i.
    Findes der en manual til dette bundkort? Det er jo ikke lige det der gives med fra Medion :-)
    Og jeg kan ikke huske hvor jeg tog stikkene ud fra - i bundkortet! :-)
    Har jeg mulighed for at bruge Usb3, som er i kabinettet, men ikke på bundkort!! Eller må det bare vente til det bliver til et nyt bundkort?
    Pft. :)

  • Ikke på msi.com


    men søg på google med: msi ms-7502 manual download


    Første hit er noget Getting started Chapter 1 (msi forum)
    Klik der, og du kan downloade en manual på 33 sider, der er fuldt tilstrækkelig. Filen hedder: MD8828_MS7502.rar
    Hvis ikke det lykkes, har jeg den. Send en privat besked med din mail-adresse.

  • Min udgave af manualen er kun på 23 sider, Beamer du må gerne sende en kopi til mig, 'brugernavn'@mail.dk og gerne i zip og ikke rar format eller upakket, hvis du gider. På forhånd tak!


    Og Mutter, du kan fx ved dx.com købe en USB2 til USB3 ledning, som du så sætter på kabinet ledningen og så får du USB2 i USB3 stikkene. Brug fx JUSB2 på bundkortet og så har du 2 ekstra USB2 porte i kabinettet, hvis det har det. Det virker fint og ledningen koster omkring 20 kr incl porto, ingen told og moms.
    Vær opmærksom på at DealeXtreme har en suveræn dårlig kunde service, hvis ikke brevet når frem :-(
    http://dx.com/p/usb-3-0-to-usb…-15cm-239392#.UultyE17w_w

  • [quote='Hymn','index.php?page=Thread&postID=1457393#post1457393']Min udgave af manualen er kun på 23 sider, Beamer du må gerne sende en kopi til mig, 'brugernavn'@mail.dk og gerne i zip og ikke rar format eller upakket, hvis du gider. På forhånd tak!


    Og Mutter, du kan fx ved dx.com købe en USB2 til USB3 ledning, som du så sætter på kabinet ledningen og så får du USB2 i USB3 stikkene. Brug fx JUSB2 på bundkortet og så har du 2 ekstra USB2 porte i kabinettet, hvis det har det. Det virker fint og ledningen koster omkring 20 kr incl porto, ingen told og moms.
    Vær opmærksom på at DealeXtreme har en suveræn dårlig kunde service, hvis ikke brevet når frem :-(
    Min udgave af manualen er kun på 23 sider, Beamer du må gerne sende en kopi til mig, 'brugernavn'@mail.dk og gerne i zip og ikke rar format eller upakket, hvis du gider. På forhånd tak!


    Så har jeg sendt manualen i pdf-format. Da mailen ikke kommer retur, går jeg ud fra, at du får den.


  • Tak for tippet med usb3, det vil jeg prøve. :)
    Vh.


    Så lige at Komplett også havde sådan en ledning og endda fra Cosair, men prisen var 129 kr eller 9 gange mere end den jeg henviste til :evil:

  • Regn med 14 dage - eller aldrig!


    9 ud af 10 jeg har bestilt har jeg også modtaget, den tiende kørte jeg klagesag på men efter et halvt år hvor de blev ved med at love at de nok skulle gøre noget, uden at der skete noget, så opgav jeg. Men jeg handler der stadig :whistling: